viccie211 Geplaatst: 27 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2009 Mr. Black zegt vaak deze zin: "I have more work for you with a more 'hands-on' approach," maar wat bedoelt ie met a more 'hands-on' approach? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cheetha Geplaatst: 27 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2009 dat ze steeds heviger worden en dat je ze harder moet aan pakken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
viccie211 Geplaatst: 27 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2009 Dank je, ik vroeg me dat altijd al af. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 31 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2009 Letterlijk vertaald is het met een meer hand-op benadering, wat volgensmij inhoudt dat naast dat het heviger wordt, het contact ook steeds dichterbij komt. In de eerste paar missies is het vooral op afstand vermoorden, of iemand doodrijden, bij de latere missies van Mr. Black is het al meer mensen van dichtbij afschieten in grotere aantallen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vansloneker Geplaatst: 1 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2009 hands-on (hndzn, -ôn) adj. Involving active participation; applied, as opposed to theoretical: "We're involved in hands-on operations, pulling levers, pushing buttons" Arthur R. Taylor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TommyGunz Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2009 Met "hands-on approach" denk ik aan een ruimere tegemoetkoming. Dus dat je meer cash krijgt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.