Jump to content

Mobiel internet

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Heeft iemand van jullie toevallig mobiel internet van T-Mobile? Ik krijg een gratis abonnement van Web'n'walk standaard. Dit is gratis voor een maand. Maar weet iemand of dit abonnement met het EDGE netwerk overweg kan? Er zit namelijk geen HSDPA op mijn telefoon. Alleen maar GPRS en EDGE.

Bewerkt: door gta_rulez
Geplaatst:
Heeft iemand van jullie toevallig mobiel internet van T-Mobile? Ik krijg een gratis abonnement van Web'n'walk standaard. Dit is gratis voor een maand. Maar weet iemand of dit abonnement met het EDGE netwerk overweg kan? Er zit namelijk geen HSDPA op mijn telefoon. Alleen maar GPRS en EDGE.

Ik denk het gewoon wel, maar ik weet het niet zeker hoor. Ik zou gewoon even naar de winkel gaan :duh:

Geplaatst:

Met mobiel internet kun je gewoon van elk type verbinding (GRPS, UMTS, HSDPA) die je GSM ondersteunt gebruik maken. Houd er wel rekening mee dat er in Nederland geen EDGE-netwerken zijn, dus jij kunt alleen internetten via het nogal slome GPRS.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...