Jerryosswest Geplaatst: 27 mei 2009 Rapport Geplaatst: 27 mei 2009 hey, ik had via dit topic: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=67105 een server gemaakt. maar hoe maak ik mezelf admin op mijn server? gr. Reageren
Remi-X Geplaatst: 27 mei 2009 Rapport Geplaatst: 27 mei 2009 In server.cfg vind je deze regel: rcon_password changeme changeme is daarbij het wachtwoord, die je dient te veranderen voordat je de server start. Bedenk dus maar een leuk wachtwoord. Als je dat hebt verandert, typ je ingame: /rcon login en dan hier je password, klaar. Gebruik dan de command /rcon cmdlist om alle rcon commands te zien. Je ziet ze niet allemaal goed, gebruik de Page-Up en Page-Down knoppen, om alles te kunnen lezen. Reageren
Jerryosswest Geplaatst: 27 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 mei 2009 wat zijn de page up en page down knoppen? Reageren
Remi-X Geplaatst: 27 mei 2009 Rapport Geplaatst: 27 mei 2009 (bewerkt) De knoppen op je toetsenbord, waarop staat: PgUp en de ander PgDn... Op normale toetsenborden, zitten ze vaak bij de Delete, Home en End knop. Bewerkt: 27 mei 2009 door Remi-X Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.