joppie Geplaatst: 27 mei 2009 Rapport Geplaatst: 27 mei 2009 Ik heb een savegame gedownload, maar als ik hem wil laden in GTA zegt hij: 'check your harddrive and try again' of zoiets... Weet iemand wat ik nu moet doen? Ik heb die mappen zichtbaar gemaakt enzo, heb namelijk een kleine tutorial gevold van een andere site. En GTA IV kan hem wel zien want hij staat bij de savefiles bij Load. Maar als ik hem wil laden geeft ie bovenstaande fout weer. Moet je trouwens Xboxliveless erin zetten als je dit doet met die savegames? Want dat heb ik (nog) niet gedaan. Alvast bedankt Reageren
wesley123 Geplaatst: 27 mei 2009 Rapport Geplaatst: 27 mei 2009 zoiets kan geloof ik ook niet anagezien ze ana je windows lie acocnt gekoppeld zijn Reageren
joppie Geplaatst: 27 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 mei 2009 (bewerkt) EDIT: ik heb het al gevonden. Bewerkt: 27 mei 2009 door joppie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.