Donald F. Duck Geplaatst: 27 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2009 Een vriend van me heeft vandaag GTA IV gekocht, geïnstalleerd, alles werkte. De installatie kon alleen geen verbinding maken met internet voor de releasecontrole, maar dit was te verhelpen. Hij start dus het spel op, en het spel stottert heel erg, niet te spelen. Ik ben naar hem toe gegaan, de instellingen staan op het allerlaagst. Ook is het probleem dat het pauzemenu niet goed werkt, als hij Escape drukt krijg je alleen maar het pijltje (hier ben ik) en het doel (Roman's appartement) te zien. Roman's Taxi op de achtergrond. Hiervoor kon ik wel het pauzemenu bereiken, waardoor ik achter de instellingen kwam. Ook doet de minimap het niet goed, alleen maar dat pijltje in het midden en het doel. Ook geen healthbar enz. Dus op een rijtje: Spel stottert op laagste instellingen Pauzemenu werkt niet goed Minimap half onzichtbaar Is hier een oplossing voor? PS: het is 3GB geheugen. Videokaart weet ik niet, maar op de laagste instellingen moet het spel toch te spelen zijn? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 27 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2009 Probeer toch achter de videokaart te komen, dan weten we wat meer. Patches opgehaald? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 27 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2009 De Radar en HUD zijn waarschijnlijk uitschakeld. Pauzemenu (als je daar geraakt ) -> Display -> Radar/HUD ON. Verder zullen we toch de videokaart en processorgegevens nodig hebben van je vriend. 3 GB is alvast voldoende. Verder kan je ook eens deze oplossing proberen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donald F. Duck Geplaatst: 4 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2009 Ik heb een mail gekregen, hij zegt een Nvidia GeForce 7050 (of hoe je dat ook spelt). Aantal MB weet ik niet, er stond wel bij up to 1535MB, maar dat zal wel iets anders betekenen omdat hij maar tot iets meer dan 200MB komt in de instellingen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 4 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2009 die komt neit in de buurt van de minimum eisen, nu hebben we ook nog je processor nodig, al zal die ook neit veel soeps zijn wss. ga naar uitvoeren en typ in dxdiag Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 4 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2009 De NVIDIA 7050 is een onboard VGA. Daarmee kan je met geluk Call of Duty 2 soepel krijgen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donald F. Duck Geplaatst: 8 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2009 Ik heb de mail gekregen, en hij zegt volgens dxdiag: Intel®Pentium® Dual CPU E2220 @ 240GHz(2CPUs),~2,4GHz Die 240GHz zal wel een foutje zijn, zal wel iets anders betekenen, maar zo stond het in de mail. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 8 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2009 Daarmee kun je GTA IV gewoon echt niet (soepel) spelen. Je videokaart kan, zoals eerder gezegt, ook het spel niet draaien. Helaas slecht nieuws voor je vriend. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.