onald1 Geplaatst: 27 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2009 Ik weet niet hoe ik moet inzoomen als je wil schieten ik weet het alleen bij een sniper Ik zag een paar filmpjes op internet waar ze wel konden inzoomen maar ik weet niet of dat op de ps3 of de pc of de Xbox 360 is want ik heb een ps3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Oldage Geplaatst: 27 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2009 Ik weet alleen de manier op de nieuwe controls...druk op R3 en je zoomt in met je wapen. op de klassieke controls weet ik het niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Platypus Geplaatst: 27 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2009 Met R3 dacht ik, anders L3. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Oldage Geplaatst: 27 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2009 L3 is de camera recht zetten (dus dat de camera vooruit kijkt waar niko heen kijkt) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GunsNroses61 Geplaatst: 27 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2009 Ik denk dat je op de camera toets moet drukken want dat is ook bij de PC met de toets C maar je hebt hem op de PS3 en ik weet niet welke toets daar camera veranderen is. maar je moet op camera veranderen drukken wanneer je richt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
onald1 Geplaatst: 27 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2009 Ik denk dat je op de camera toets moet drukken want dat is ook bij de PC met de toets C maar je hebt hem op de PS3 en ik weet niet welke toets daar camera veranderen is. maar je moet op camera veranderen drukken wanneer je richt. Allemaal bedankt ik weet het nu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.