Remi-X Geplaatst: 27 mei 2009 Rapport Geplaatst: 27 mei 2009 Ik was toch wel nieuwsgierig naar de mening van anderen op het forum, over deze man: Rémi Gaillard. Inderdaad, hij heeft dezelfde voornaam als mij, op het streepje boven de é na dan, maar daar wil ik het niet over hebben. Rémi Gaillard, is nu 33 jaar, vol energy. Hij haalt de gekste stunts uit in Frankrijk. Hier wat voorbeelden: En nog veel meer van deze filmpjes. Wat is jullie mening over deze stunts van deze Rémi Gaillard? Ik vind hem echt hilarisch, die man is nergens bang voor Reageren
The Hulk Geplaatst: 28 mei 2009 Rapport Geplaatst: 28 mei 2009 (bewerkt) Ik heb nog nooit van deze man gehoord... Het is inderdaad erg grappig en ook erg maf. Je moet zeker wel humor en lef hebben om dit soort dingen te kunnen doen. Bewerkt: 28 mei 2009 door The Hulk Reageren
gta master 1 Geplaatst: 28 mei 2009 Rapport Geplaatst: 28 mei 2009 Die van pacman kende ik al. Geweldige filmpjes ! Bij die laatste lachen een paar mensen die vrouw uit [/font] Reageren
Silverbyte Geplaatst: 28 mei 2009 Rapport Geplaatst: 28 mei 2009 Ik ben al enige tijd bekend met Rémi Gaillard en, hoewel het educatief natuurlijk absoluut niet verantwoord is ( ), vind ik de 'stunts' die hij altijd uithaalt briljant. Ik kwam hem maanden geleden voor het eerst tegen op Dumpert, en ben sindsdien een groot liefhebber van z'n filmpjes. Hij neemt het leven vooral niet te serieus, en haalt eigenlijk alleen maar ongein uit. Absolute hoogtepunt in z'n filmpjes is het moment dat hij in Pac-Man kostuum een golfveld op rent, en een golfer hem een enorme knal tegen zijn benen verkoopt met een golfclub. Op dat soort momenten kan ik een proestbui vaak niet onderdrukken, hoe erg ik het ook vind. Reageren
PowerPats Geplaatst: 28 mei 2009 Rapport Geplaatst: 28 mei 2009 omg die pacman video is geweldig. zo ontzettend droog hoe hij steeds rondrent in die pak en die spoken steeds omvallen. als ik dit in real life zag dan zou ik echt doodgaan van het lachen. geweldig trouwens hoe op het eind die beveiliging die spookjes tackelt Reageren
Gta-killer Geplaatst: 28 mei 2009 Rapport Geplaatst: 28 mei 2009 Olympische sporten: en Elevator Reageren
Remi-X Geplaatst: 28 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 mei 2009 (bewerkt) Die van die kangoeroe vind ik zo vet Dat zou ik ook wel eens in het echt willen doen. Of met een Mario pakje, en wat schildpad knuffels naar mensen gooien Dik gevecht met bowser houden Zulke dingen lijken mij ook echt leuk om eens te doen. Deze is helemaal vet: Bewerkt: 31 mei 2009 door Remi-X Reageren
PowerPats Geplaatst: 28 mei 2009 Rapport Geplaatst: 28 mei 2009 lol dat is vet gemeen, gewoon het eten afpakken. Reageren
Remi-X Geplaatst: 28 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 mei 2009 Ja, en alles is ook gelijk ontregeld in de McDonalds: Die man waarvan zijn eten dus gestolen werd, rijd door naar het volgende raampje. Hij krijgt eten van de man daarachter, en zo gaat dat door Reageren
Koeky7 Geplaatst: 28 mei 2009 Rapport Geplaatst: 28 mei 2009 Soms is hij vet grappig en soms vind ik hem maar flauw. Reageren
Beagle Geplaatst: 28 mei 2009 Rapport Geplaatst: 28 mei 2009 Ik vind de stunts die hij uithaalt behoorlijk grappig Maar je ziet ook het risico, hij had een flinke blauwe plek toen de ene hem met die golfclub sloeg En met die politie is toch wel een dure grap, denk ik... Reageren
Basssss Geplaatst: 28 mei 2009 Rapport Geplaatst: 28 mei 2009 Hij is echt onverbeterlijk, ik zou hem niet na kunnen doen. Reageren
PowerPats Geplaatst: 28 mei 2009 Rapport Geplaatst: 28 mei 2009 het is wel grappig maar de meeste grappen zijn toch echt wel gemeen, bijv dat hij die man die vijver in gooide, als je dat zelf overkomt lijkt me dat niet zo grappig meer. Reageren
Remi-X Geplaatst: 28 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 mei 2009 Nee, inderdaad. Daarom is het ook zo leuk om het bij anderen te doen, en niet jezelf te laten overkomen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.