Jump to content

Rémi Gaillard


Remi-X

Recommended Posts

Ik was toch wel nieuwsgierig naar de mening van anderen op het forum, over deze man: Rémi Gaillard.

Inderdaad, hij heeft dezelfde voornaam als mij, op het streepje boven de é na dan, maar daar wil ik het niet over hebben.

Rémi Gaillard, is nu 33 jaar, vol energy. Hij haalt de gekste stunts uit in Frankrijk. Hier wat voorbeelden:

En nog veel meer van deze filmpjes.

Wat is jullie mening over deze stunts van deze Rémi Gaillard? Ik vind hem echt hilarisch, die man is nergens bang voor :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PowerPats

    5

  • Remi-X

    5

  • X-Qyeh

    2

  • Dr.Oppai

    2

Ik heb nog nooit van deze man gehoord...

Het is inderdaad erg grappig en ook erg maf.

Je moet zeker wel humor en lef hebben om dit soort dingen te kunnen doen.

Bewerkt: door The Hulk
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben al enige tijd bekend met Rémi Gaillard en, hoewel het educatief natuurlijk absoluut niet verantwoord is ( :7 ), vind ik de 'stunts' die hij altijd uithaalt briljant. Ik kwam hem maanden geleden voor het eerst tegen op Dumpert, en ben sindsdien een groot liefhebber van z'n filmpjes. Hij neemt het leven vooral niet te serieus, en haalt eigenlijk alleen maar ongein uit. Absolute hoogtepunt in z'n filmpjes is het moment dat hij in Pac-Man kostuum een golfveld op rent, en een golfer hem een enorme knal tegen zijn benen verkoopt met een golfclub. Op dat soort momenten kan ik een proestbui vaak niet onderdrukken, hoe erg ik het ook vind.

Link to comment
Delen op andere websites

omg die pacman video is geweldig. zo ontzettend droog hoe hij steeds rondrent in die pak en die spoken steeds omvallen. als ik dit in real life zag dan zou ik echt doodgaan van het lachen. geweldig trouwens hoe op het eind die beveiliging die spookjes tackelt ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Die van die kangoeroe vind ik zo vet :puh: Dat zou ik ook wel eens in het echt willen doen. Of met een Mario pakje, en wat schildpad knuffels naar mensen gooien :schater: Dik gevecht met bowser houden :puh: Zulke dingen lijken mij ook echt leuk om eens te doen.

Deze is helemaal vet:

Bewerkt: door Remi-X
Link to comment
Delen op andere websites

Ja, en alles is ook gelijk ontregeld in de McDonalds:

Die man waarvan zijn eten dus gestolen werd, rijd door naar het volgende raampje. Hij krijgt eten van de man daarachter, en zo gaat dat door :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind de stunts die hij uithaalt behoorlijk grappig :puh: Maar je ziet ook het risico, hij had een flinke blauwe plek toen de ene hem met die golfclub sloeg :7 En met die politie is toch wel een dure grap, denk ik...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...