onald1 Geplaatst: 27 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2009 Weet iemand waar het vrijheidsbeeld is want iemand zei dat je daar een trui kon halen Als je het weet wil je het dan op de kaart aan wijzen Alvast bedankt Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sentasi Geplaatst: 27 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2009 (bewerkt) Niet zo makkelijk te missen lijkt me. Maar hier kun je hem vinden. Bewerkt: 27 mei 2009 door Sentasi Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
onald1 Geplaatst: 28 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2009 Niet zo makkelijk te missen lijkt me. Maar hier kun je hem vinden. Dank jullie wel ik weet het nu Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HipHopD0gg Geplaatst: 10 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2009 Weet iemand waar het vrijheidsbeeld is want iemand zei dat je daar een trui kon halenAls je het weet wil je het dan op de kaart aan wijzen Alvast bedankt Onder Algonquin als je GTA 4 pausemenu start dan zie je onder Algonquin een klein eilandje ofzoiets daar ligt Hapiness island en daar ligt het blijheidsbeeld Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 11 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2009 Weet iemand waar het vrijheidsbeeld is want iemand zei dat je daar een trui kon halenAls je het weet wil je het dan op de kaart aan wijzen Alvast bedankt Onder Algonquin als je GTA 4 pausemenu start dan zie je onder Algonquin een klein eilandje ofzoiets daar ligt Hapiness island en daar ligt het blijheidsbeeld Het antwoord is al lang gegeven, en het topic dateert al van een tijd terug. Gelieve geen topics meer te bumpen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts