NickyHendriks Geplaatst: 28 mei 2009 Rapport Geplaatst: 28 mei 2009 Onderwerp: Freestyle Soort design: Signature Size design: Tussen de 500×200 en de 350×100 Render: Animatie: Liever niet Premade: Nope Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk Opmerking: Indien mogelijk iemand op mijn niveau... Heb al lang niet meer aan Photoshop gedaan Zammy against Miek
Miek Geplaatst: 29 mei 2009 Rapport Geplaatst: 29 mei 2009 (bewerkt) Ik doe het! Morgen post ik mijn signature, nu wordt het wat te laat. Edit: sorry voor de nogal late post. Ik moest gisteren gaan babysitten en mijn sig stond nog opgeslaan op de PC thuis... Maar ik heb hem klaar! Deze signature is nog nooit eerder gepost, en deze keer heb ik zonder tekst gewerkt. Gewoon C4D's, effecten en Nicole. Succes Nicky! Bewerkt: 31 mei 2009 door Miek
2fast{0} Geplaatst: 31 mei 2009 Rapport Geplaatst: 31 mei 2009 Ik doe het! Morgen post ik mijn signature, nu wordt het wat te laat. *2 dagen later*
NickyHendriks Geplaatst: 1 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juni 2009 (bewerkt) Miek: Zamg0d1: (Mijn naam op mijn eigen site is DragonFly, vandaar deze naam :$) Succes Miek! Bewerkt: 1 juni 2009 door zamg0d1
Visser23 Geplaatst: 1 juni 2009 Rapport Geplaatst: 1 juni 2009 Ik vind het allebei geen mooie signatures. Miek: Je achtergrond is zeker goed gelukt, mooi opgevuld en leuke kleuren gebruikt. De overgang van licht naar donker heb je ook leuk gedaan. De render is goed geplaatst, maar is totaal niet ingeblend. Ook vind ik de render niet bij deze signature passen, althans, de kleuren. De kleuren hadden donkerder moeten zijn bij deze render. Ook ontbreekt er een tekst. Dat moet toch echt wel in een signature hoor. Border is goed Zamg0d1: Ik weet niet wat je met je signature hebt gedaan, maar ik vind het niet mooi. De renders zijn ten eerste hetzelfde. Ook is het niet op de juiste manier ingeblend. De achtergrond vind ik al helemaal niet mooi. Wat is dat? Noujou, in iedergeval niet gebruik gemaakt van textures en/of C4D's. Dat is erg jammer. Je border is ook te dik, en waarom brush je boven de renders, uit de signatures? Stem: Miek!
NickyHendriks Geplaatst: 6 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2009 Iemand nog? En @ hierboven: Ik dacht dat dat er mooier uit zou zien met die blurs boven de signature uit. Blijkbaar is het minder mooi geworden dan de bedoeling was
Jay; Geplaatst: 6 juni 2009 Rapport Geplaatst: 6 juni 2009 Door een samenloop van omstandigheden is vergeten de topictitel aan te passen. Desondanks is het Miek de overwinning naar zich toe trekt en daarmee deze battle wint. Slechts met één stem. Miek: +1 zamg0d1: -1 Closed en updated.
Recommended Posts