Jump to content

Grand Theft Auto IV Nieuwe Trailer

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hoi,

Ik heb gistereren gewerkt aan een nieuwe Trailer voor Gta 4. Misschien een beetje laat, maar hij is het kijken zeker wel waard vind ikzelf :puh:

Er zit wél een kleine spoiler in! Dus wees gewaarschuwd!

Bewerkt: door Joriz
Geplaatst:
Hoi,

Ik heb gistereren gewerkt aan een nieuwe Trailer voor Gta 4. Misschien een beetje laat, maar hij is het kijken zeker wel waard vind ikzelf :puh:

Waar is die trailer te zien dan?

In je hoofdpost van dit topic zie ik namelijk geen link of een video staan.

Geplaatst:
Hoi,

Ja.. dom van me :puh: Was vergeten de link er bij te zetten.

Mooie trailer, alleen de laatste deel lijkt een beetje te veel op de orginele trailer.

Bewerkt: door GunsNroses61
Geplaatst:
Mooie trailer, alleen de laatste deel lijkt een beetje te veel op de orginele trailer.

Idd, hij zag er eigenlijk anders uit voordat ik het publiceerde, maar heb toch wel een hoop moeten verwijderen omdat Windows Movie Maker het niet aankon... :duh:

Geplaatst:
Hoi,

Ja.. dom van me :puh: Was vergeten de link er bij te zetten.

Oke, Ik heb hem bekeken en hij ziet er inderdaad best wel mooi uit!

Alleen soms is die een beetje aan de donkere en onduidelijke kant...

• 2 weken later...

Mooie trailer!

Maaré, een trailer komt toch meestal vóórdat een game uitkomt? :7

Bewerkt: door Djmaddox
Mooie trailer!

Maaré, een trailer komt toch meestal vóórdat een game uitkomt? :7

Jep, maar op m'n vorige computer werkte m'n WMM amper. Ik had een hele trage computer, dus kon het niet laten eindelijk een trailer te maken van Gta IV aangezien ik het al lang vanplan was. Het was inderdaad beter geweest als ik deze trailer gemaakt had vóór de release! Vandaar dat ik zo weinig views heb, want wie zoekt er tegenwoordig nog naar de trailer van een game die ze al lang kennen?! :7

Bewerkt: door frankyyguy
Geplaatst:

Enigtse slechte wat ik heb aan te merken is dat op het begin het stukje muziek telkens weer opnieuw afspeelt wat overduidelijk te horen is. En dat hij op het einde nog een minuut doorgaat is nou ook niet bepaald mooi :puh:

voor de rest toppie :bier:

• 3 weken later...
Enigtse slechte wat ik heb aan te merken is dat op het begin het stukje muziek telkens weer opnieuw afspeelt wat overduidelijk te horen is. En dat hij op het einde nog een minuut doorgaat is nou ook niet bepaald mooi :puh:

voor de rest toppie :bier:

Ja idd, ik heb veel moeten verwijderen op het eind, aangezien ik het bestand niet meer via WMM kon opslaan. :puh: Hiervoor was hij mooier.. Het herhalende muziekje klinkt ook vreemd. Dit had beter gekunt vond ik achteraf. :puh:

Misschien een goede les voor een eventueele volgende trailer "zonder" schoonheids foutjes. :)

Bewerkt: door frankyyguy

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...