Die Hard Geplaatst: 28 mei 2009 Rapport Geplaatst: 28 mei 2009 (bewerkt) Hallo forumleden, Ik heb sinds kort FIFA 09 op de PS3 en ik was mijn eigen Be a Pro-carriere gestart. Nu wilde ik een Coach-carriere gaan beginnen bij dezelfde club waar mijn Be a Pro-speler speelt. Maar nu blijkt dus dat die speler ook gewoon in het vaste team (dus bij Aftrap enzovoort) speelt? Ik heb al geprobeerd om dit weg te halen door alle savegames van de Be a Pro-speler te verwijderen, maar hij blijft gewoon staan... Heeft iemand enig idee hoe ik deze speler kan verwijderen zodat ik weer met het "normale" team kan spelen? Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Die Hard Bewerkt: 28 mei 2009 door Die Hard Reageren
Visser23 Geplaatst: 28 mei 2009 Rapport Geplaatst: 28 mei 2009 Hij staat niet in de savegame van Be A Pro hoor. Hij staat ergens anders. Je maakt namelijk een speler aan, dit hoort dus bij alle games die je dan gaat spelen en niet alleen bij Be A Pro. Ga naar: Teams Coachen --> Creation Zone --> Speler Verwijderen. Kies dan je speler uit Reageren
Die Hard Geplaatst: 28 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 mei 2009 (bewerkt) Het is gelukt, danke! Bewerkt: 28 mei 2009 door Die Hard Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.