Exoit Geplaatst: 28 mei 2009 Rapport Geplaatst: 28 mei 2009 Hallo mensen, Ik had een vraagje. Kan je bijv. ook nieuwe models adden inplaats van de models allemaal toe moeten recplacen? Het gaat hier op wapens. Want dat zou dan heel fijn zijn. Mvg, CH Reageren
Remi-X Geplaatst: 28 mei 2009 Rapport Geplaatst: 28 mei 2009 Als het om wapens gaat, is dit helaas niet mogelijk zover ik weet. Er zijn namelijk een bepaald aantal wapens in San Andreas, en als je er meer wilt toevoegen zal dat wel ergens hardcoded verstopt zitten. Models toevoegen is dus alleen mogelijk, voor nieuw eilanden enzo. Reageren
Exoit Geplaatst: 28 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 mei 2009 Als het om wapens gaat, is dit helaas niet mogelijk zover ik weet. Er zijn namelijk een bepaald aantal wapens in San Andreas, en als je er meer wilt toevoegen zal dat wel ergens hardcoded verstopt zitten.Models toevoegen is dus alleen mogelijk, voor nieuw eilanden enzo. Kan je ook niet kogels veranderen in slaan? bijv. Reageren
Remi-X Geplaatst: 28 mei 2009 Rapport Geplaatst: 28 mei 2009 (bewerkt) Je bedoelt dat als je met een M4 ofzo loopt, dat je er alleen maar mee kan slaan? Volgens mij is het mogelijk, maar ik heb het nog nooit geprobeerd, dus ik durf je het niet met zekerheid te zeggen. Probeer eens wat met de Ammunation Tool. @ Hieronder: Ah, dan weet ik dat ook weer Bewerkt: 28 mei 2009 door Remi-X Reageren
Beagle Geplaatst: 28 mei 2009 Rapport Geplaatst: 28 mei 2009 Je kan de grenzen van SA verleggen doormiddel van Sacky's Limit Adjuster (Google het even). Daar kan je het aantal wapens mee veranderen (verhogen in dit geval) en je nieuwe toevoegen. Je zal wel zelf de spawns moeten maken voor je wapen, en natuurlijk de DFF en TXD. En je nieuwe wapen toevoegen in weapon.dat. Dan moet je denk ik ook nog even wat in de weapons.col toevoegen. Verder weet ik niet of je nog meer moet doen, probeer het eens Reageren
Exoit Geplaatst: 28 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 mei 2009 Je kan de grenzen van SA verleggen doormiddel van Sacky's Limit Adjuster (Google het even). Daar kan je het aantal wapens mee veranderen (verhogen in dit geval) en je nieuwe toevoegen. Je zal wel zelf de spawns moeten maken voor je wapen, en natuurlijk de DFF en TXD. En je nieuwe wapen toevoegen in weapon.dat. Dan moet je denk ik ook nog even wat in de weapons.col toevoegen. Verder weet ik niet of je nog meer moet doen, probeer het eens Super! ik zou dit is testen! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.