DeathPenalty Geplaatst: 28 mei 2009 Rapport Geplaatst: 28 mei 2009 Ik heb een vraag: Hoe heet het nummer dat je hoort als je bij de Driving School, Bike School of Flying School een taak voltooid hebt? Bijvoorbeeld de ''Barrel Roll'' bij de Flying School. Je ziet je score, tijd enzo, en je hoort dan een nummer met een trompet ofzo. Ik hoor het ook vaak bij SA:MP, als ik op bepaalde servers een personage moet kiezen. Weet iemand of dit nummer heet, of hoe ik het in de bestanden kan vinden? Reageren
Basssss Geplaatst: 28 mei 2009 Rapport Geplaatst: 28 mei 2009 De nummers heten in de bestanden: SOUND_DRIVING_AWARD_TRACK_START (Driving School) SOUND_BIKE_AWARD_TRACK_START (Bike School) SOUND_PILOT_AWARD_TRACK_START (Flight School) Reageren
DeathPenalty Geplaatst: 28 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 mei 2009 Ik ben niet al te goed met bestanden in GTA enzo... Zou iemand deze bestanden om kunnen zetten naar MP3 of WAV? Reageren
Big Boss Geplaatst: 28 mei 2009 Rapport Geplaatst: 28 mei 2009 (bewerkt) Ik zal eens zoeken met SAAT Edit: Het zijn OGG bestanden. Je kan die ondere andere beluisteren met VLC Media Player. Als je met Google zoekt kan je wel een degelijke OGG -> MP3 converter vinden. music.zip Bewerkt: 28 mei 2009 door Big Boss Reageren
DeathPenalty Geplaatst: 28 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 mei 2009 Bedankt! Ik heb ze omgezet met GoldWave, en het klinkt geweldig. Nogmaals bedankt!!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.