Forumrunner Geplaatst: 28 mei 2009 Rapport Geplaatst: 28 mei 2009 Thanks naar Matthijs voor deze prachtige tutorial. Reageren
The Hulk Geplaatst: 28 mei 2009 Rapport Geplaatst: 28 mei 2009 Het ziet er prachtig uit! Alles is perfect het lijkt net echt. Alleen vind ik de letters niet bij de rest van de signature passen. 9.7/10 Reageren
Forumrunner Geplaatst: 28 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 mei 2009 Bedankt voor je rate, Hulk. En ik weet dat de letters niet mooi zijn, want het moet hier niet om de letters draaien vind ik. Reageren
TomHagen Geplaatst: 29 mei 2009 Rapport Geplaatst: 29 mei 2009 Mwa, vind hem matig. Ten eerste is het totaal niet origineel. Met de tutorial van -Matthijs- kan je veel meer doen, dan chocolade uit een schoen laten komen. De explosie vind ik er niet echt realistisch uit zien. Het gaat vooral naar boven, en een straal horizontaal naar voren, dat kan niet he. Verder vind ik de vorm van de splatter-brushes wat minder. Ook krijg ik het idee dat de schoen zweeft, omdat je de gradients op de achtergrond wat raar geplaatst hebt. En die paar vlekken die op de schoen zitten laat het lijken dat het een vieze schoen is. Ik denk dat je te snel bent geweest. Gewoon wat zorgvuldiger bezig zijn, zou wellicht een mooier resultaat opleveren. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.