Jump to content

Ga je The ballad of gay tony kopen?

Stopbord

Ballad of Gay Tony  

690 leden hebben gestemd

1. 1. Ga jij GTA: The Ballad of Gay Tony kopen?

• Ja!
      133
    • Nee, ik heb wel een Xbox
      48
    • Nee, ik heb geen Xbox
      425
    • Ik wacht de trailer af
      55

Recommended Posts

Ik wil hem wel maar heb geen xbox

zit te twijfelen of ik ene xbox of een ps3 moet kopen..

aan de ene kant wil ik een ps3 omdat die mij 'beter' lijkt.. Is dit ook zo?

maar aan de andere kant een xbox speciaal voor TBOGT en TLaD.

Kan iemand mij advies geven of wat beter is een xbox of ps3?

ty _O_

Delen op andere websites

• Reacties 239
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Stopbord

30

• Dvt

16

• Phoenyxar

14

• Nissan

11

Top Posters In This Topic

ik heb wel genoeg punten ervoor. en ik heb een elite. alleen er komt nog zat andere content aan. en aangezien deze titel mij niet echt aanspreekt laat ik het liggen. die eerste uitbreiding met die motors heb ik wel. wel geinig is die. alleen een beetje eentonig.

Bewerkt: door Idol
Delen op andere websites

Natuurlijk ga ik em kopen....

Zodra ie voor de PS3 komt natuurlijk, geen haar op m'n hoofd die er aan denkt zich te laten verleiden door XBOX.

Weer zo'n electrisch apperaat in m'n huis zeker, ik heb net een jaar geleden een PS3 gekocht.

Nee, ik wacht rustig af, ik heb geduld al zal het op sommige momenten wel beginnen te knagen natuurlijk.

Bovendien ligt Red Dead Redemption in het verschiet, dat lijkt me ook een goed spel.

Delen op andere websites

Ik wil hem wel maar heb geen xbox

zit te twijfelen of ik ene xbox of een ps3 moet kopen..

aan de ene kant wil ik een ps3 omdat die mij 'beter' lijkt.. Is dit ook zo?

maar aan de andere kant een xbox speciaal voor TBOGT en TLaD.

Kan iemand mij advies geven of wat beter is een xbox of ps3?

ty _O_

is even goed ik heb alle 2 ps3 is wat mooier meer niet

Delen op andere websites

Zodra ie voor de PS3 komt natuurlijk, geen haar op m'n hoofd die er aan denkt zich te laten verleiden door XBOX.

Weer zo'n electrisch apperaat in m'n huis zeker, ik heb net een jaar geleden een PS3 gekocht.

Nee, ik wacht rustig af, ik heb geduld al zal het op sommige momenten wel beginnen te knagen natuurlijk.

Bovendien ligt Red Dead Redemption in het verschiet, dat lijkt me ook een goed spel.

Hij komt toch niet voor PS3... Dus dan kan je gaan wachten tot je een ons weegt, maar ze komen NIET op de PS3. ;)

Alleen andere DLC komt waarschijnlijk nog voor de 360, PC en PS3.

Delen op andere websites

Hij komt toch niet voor PS3... Dus dan kan je gaan wachten tot je een ons weegt, maar ze komen NIET op de PS3. ;)

Da's dan knap vervelend, ik had toch altijd nog een sprankje hoop.

Maar ik leer er wel mee leven ;)

Delen op andere websites

Behalve Ja! vind ik de rest van de antwoorden nergens op slaan. Mag iemand die aanpassen? Ik heb trouwens Ja! gestemt.

Was eten , broer van 16 heeft gemaakt,

1. Ja

2. Nee , want ik heb geen XBOX

3. Eerst de trailer afwachten.

Zo zou ik het doen :)

hallo, ik heb een vraag, ik speel al tamelijk lang gtaiv, en het klinkt miss noob, maar ik weet nog steedss niet te cheaten, bv carselectors ofzo, kaniemand helpen?

Delen op andere websites

hallo, ik heb een vraag, ik speel al tamelijk lang gtaiv, en het klinkt miss noob, maar ik weet nog steedss niet te cheaten, bv carselectors ofzo, kaniemand helpen?

Hallo,

Cheaten kun je doen door middel van telefoon nummers [zoek gewoon -google-GTA IV PC CHEATS.]

Maar hoezo zal je willen cheaten?

Ik cheat nooit dat verneukt het hele leuke speelplezier.

Delen op andere websites

Da's dan knap vervelend, ik had toch altijd nog een sprankje hoop.

Maar ik leer er wel mee leven ;)

Ja sorry dat ik het je moest vertellen... Tja 50 miljoen is toch iets te veel voor een timed exclusive.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...