Jump to content

Ga je The ballad of gay tony kopen?

Stopbord

Ballad of Gay Tony  

690 leden hebben gestemd

1. 1. Ga jij GTA: The Ballad of Gay Tony kopen?

• Ja!
      133
    • Nee, ik heb wel een Xbox
      48
    • Nee, ik heb geen Xbox
      425
    • Ik wacht de trailer af
      55

Recommended Posts

• Reacties 239
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Stopbord

30

• Dvt

16

• Phoenyxar

14

• Nissan

11

Top Posters In This Topic

zozo volgens mij moeten ze wel een hele goede reden hebben om het alleen voor de xbox uit te brengen; ze lopen volgens de cijfers hier zo'n 75-80% inkomsten mis :| .

Trouwens: Nee, heb geen xbox.

EDIT: ja, ik weet dat de reactie nogal laat is

Bewerkt: door marcootje
Delen op andere websites

Ja ik ga The Ballad of Gay Tony zeker kopen maar dan wel het Episodes of Liberty City pakket. Ik vind dat deze Episode alles heeft wat GTA: IV niet had. Dan heb ik het dus over Clubs, Machine geweren, Parachutes, Nitro en nog een aantal 'fun' dingen. Ik vond IV net iets té serieus qua gameplay en dat maakt het al snel erg saai. Luis Lopez lijkt mij ook een leuker personage die wel van wat actie houdt. En dan zie ik The Lost and Damned als een soort toetje voor het laatst. Dat wil niet zeggen dat die Episode slecht is maar van wat ik heb gezien overtreft het IV zeker niet. Maar goed, ik zit nu al met smart te wachten op 29 oktober en dan meteen als een gek naar de winkels! :puh: Ik heb het geld er zeker wel voor over aangezien het gewoon 2 hele games zijn.

Bewerkt: door GrandTheftTwano
Delen op andere websites

Ik vind wel dat ze de spullen(wapens enzo) van tlad en tbogt bij elkaar moeten doen zodat je ze allemaal in een savegame zou kunnen gebruiken.

Ja, vind ik ook :7 .

Dat al die dingen samen zitten, misschien zitten er wel wat dingen van TLaD in TBoGT :puh: .

Delen op andere websites

Deze DLC word een mooie. Ik heb al vaker gezegt dat ik hem zeker ga downloaden. Dit door een aantal factoren:

- De nieuwe mogelijkheden, zoals dansen, vechten in een vechtkooi, enz..

- De nieuwe heli's.

- De geweldige sfeer, die lijkt op Vice City.

- De nieuwsgierigheid naar het plot van de verhalen die samen komen. Sommige stukken waren nog open gebleven aan het einde van Gta Iv en TlaD.

Daarom ga ik hem zeker downloaden. Heb al TLaD gedownload nu deze nog.

Laters :sigaar: !

Delen op andere websites

Voor mij word het moeilijk want ik heb geen Xbox360,

als ik een Xbox 360 zou hebben had ik hem gedownload dat kan ik jullie wel vertellen.

Maar aan deze resultaten te zien zijn er tog verdomt weinig mensen die dit onderwerp hebben bekeken met een xbox

wil wel eens weten wat de aantallen zijn met de consoles een soort grafiekje

Mischien een leuke poll voor op de hoofdpagina?

Delen op andere websites

Brachten ze die dingen maar uit op PS3, dan had ik ze 100% zeker gekocht, maar helaas. :N

Haha, ik natuurlijk ook wel maar ga er maar niet te lang naar verlangen want dan is het extra lastig als het eens een keertje officieel op de website word geplaatst van rockstar dat hij niet komt dan ga je je echt klote voelen dus ga er niet teveel naar verlangen... en daar schiet je niks mee op! :duh:

Delen op andere websites

• 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...