Jump to content

Ga je The ballad of gay tony kopen?

Stopbord

Ballad of Gay Tony  

690 leden hebben gestemd

1. 1. Ga jij GTA: The Ballad of Gay Tony kopen?

• Ja!
      133
    • Nee, ik heb wel een Xbox
      48
    • Nee, ik heb geen Xbox
      425
    • Ik wacht de trailer af
      55

Recommended Posts

Ik heb een Xdoos, heb GTA, en ben GTA fan. Zou het raar zijn als ik 'm niet kocht!

Het verhaal spreekt mij ook erg aan, net als TLAD. Ik hoop dat het baantje als uitsmijter ook echt wordt uitgewerkt, helemaal geweldig.

En natuurlijk hoop ik ook dat ie op de PS3 komt. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.

Delen op andere websites

• Reacties 239
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Stopbord

30

• Dvt

16

• Phoenyxar

14

• Nissan

11

Top Posters In This Topic

Ik heb een Xdoos, heb GTA, en ben GTA fan. Zou het raar zijn als ik 'm niet kocht!

Het verhaal spreekt mij ook erg aan, net als TLAD. Ik hoop dat het baantje als uitsmijter ook echt wordt uitgewerkt, helemaal geweldig.

En natuurlijk hoop ik ook dat ie op de PS3 komt. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.

Uitsmijter komt hopelijk in gta '5'

Delen op andere websites

Heb ook geen shitbox.

Ik heb Nee, ik heb geen Xbox gestemd.

Als hij op de PS3 komt, kopen kopen!!!

(wat waarschijnlijk toch niet gebeurd)

Ik GTAV hoop je zowiesow dat er 100X meer in komt dan in GTAIV ;)

Bewerkt: door FGras
Delen op andere websites

Heb ook geen shitbox.

Ik heb Nee, ik heb geen Xbox gestemd.

Als hij op de PS3 komt, kopen kopen!!!

(wat waarschijnlijk toch niet gebeurd)

Ik GTAV hoop je zowiesow dat er 100X meer in komt dan in GTAIV ;)

Want stond er nou in de regels?

*Geen ruzie aub.

Delen op andere websites

deze addons komen alleen uit omdat xbox ze heeft "omgekocht"

als ze op de ps3 kwamen zal ik ze zeker kopen..

maarja.. de xbox heeft een betere concurrerende positie omdat deze goedkoper is en mensen liever goedkopere kwaliteit willen voor een goedkopere prijs..

*vat het neit verkeerd op!

Bewerkt: door Maikle
Delen op andere websites

deze addons komen alleen uit omdat xbox ze heeft "omgekocht"

als ze op de ps3 kwamen zal ik ze zeker kopen..

maarja.. de xbox heeft een betere concurrerende positie omdat deze goedkoper is en mensen liever goedkopere kwaliteit willen voor een goedkopere prijs..

*vat het neit verkeerd op!

Als dat omgekocht is , ben ik gek.

Delen op andere websites

Nee ik ga hem niet kopen. Ten eerste heb ik geen Xbox, ten twee no f*cking gay-sh*t[/font] op mijn console en ten derde: Ik heb GTA IV nu al genoeg gezien, om voor de derde keer naar hetzelfde spel terug te keren lijkt me nogal saai, tenzij deze content de stad wat aanpast...

Apple-Mac

Bewerkt: door Apple-Mac
Delen op andere websites

Nee ik ga hem niet kopen. Ten eerste heb ik geen Xbox, ten twee no f*cking gay-sh*t[/font] op mijn console en ten derde: Ik heb GTA IV nu al genoeg gezien, om voor de derde keer naar hetzelfde spel terug te keren lijkt me nogal saai, tenzij deze content de stad wat aanpast...

Apple-Mac

Die content past de stad niet aan hoor. Weet ik zeker.

Delen op andere websites

Apple-Mac

Haha weer een dombo die denkt dat het over homo's gaat. :7:bonk: Die titel is weer een excuus voor de PS3'ers om hun woede te uiten en de DLC af te kraken. :7

En je weet helemaal niet wat je zegt. Ik vond GTA IV ook saai worden, maar zo'n heel stuk nieuw verhaal, wapens en auto's voegt echt een hoop toe en zorgt weer voor een hoop speelplezier.

Bewerkt: door Dvt
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...