Jump to content

Ga je The ballad of gay tony kopen?


Stopbord

Ballad of Gay Tony  

690 leden hebben gestemd

  1. 1. Ga jij GTA: The Ballad of Gay Tony kopen?

    • Ja!
      133
    • Nee, ik heb wel een Xbox
      48
    • Nee, ik heb geen Xbox
      425
    • Ik wacht de trailer af
      55


Recommended Posts

Nee ik ga hem niet kopen. Ten eerste heb ik geen Xbox, ten twee no f*cking gay-sh*t[/font] op mijn console en ten derde: Ik heb GTA IV nu al genoeg gezien, om voor de derde keer naar hetzelfde spel terug te keren lijkt me nogal saai, tenzij deze content de stad wat aanpast...

Apple-Mac

Die content past de stad niet aan hoor. Weet ik zeker.

De content past de stad zeker wél aan, dat was in The Lost and Damned ook zo. Maar niet qua stratenplan of omvang, maar meer inhoudelijk; nieuwe interieurs etc.

Aan de andere kant, een eilandje erbij is niet zo moeilijk. Kijk naar wat de modding crews ons hebben gebracht bij o.a. Vice City. (Andere GTA's heb ik niet modified gehad) En neem Burnout Paradise, ook een compleet eiland erbij voor weinig GB. ^_^

We weten niet wat de DLC gaat brengen, dus ik houdt alle opties open. :tu: Inclusief de vingeloze handschoentjes[/font]

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 239
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Stopbord

    30

  • Dvt

    16

  • Phoenyxar

    14

  • Nissan

    11

Top Posters In This Topic

Nee ik ga hem niet kopen. Ten eerste heb ik geen Xbox, ten twee no f*cking gay-sh*t[/font] op mijn console en ten derde: Ik heb GTA IV nu al genoeg gezien, om voor de derde keer naar hetzelfde spel terug te keren lijkt me nogal saai, tenzij deze content de stad wat aanpast...

Apple-Mac

Die content past de stad niet aan hoor. Weet ik zeker.

:tu: Inclusief de vingeloze handschoentjes[/font]

Daar hoop ik ook op ja. :Y nu ja, de pc gamers kunnen die al gebruiken via mods. Maar het zou wel leuk zijn voor de xboxer's :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, ik ga hem kopen

Waarom ook?

@danny welkom op GTAF

Stel een sig en avatar in , kom je als beter over :)

@sniper : idd , dan kan je eindelijk zeggen : ik heb legale handschoenen =D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb GTA IV nu al genoeg gezien, om voor de derde keer naar hetzelfde spel terug te keren lijkt me nogal saai, tenzij deze content de stad wat aanpast...

Apple-Mac

Die content past de stad niet aan hoor. Weet ik zeker.

Toch wel, er komen overal flitspalen in Liberty City. Microsoft wil immers z'n centen terugverdienen die ze hebben betaald voor de exclusieve DLC. Telkens je wordt geflitst gaat er 5 euro van je Gold af :D

On Topic:

Mijn stem: Neen, ik heb geen XBox maar ik had ze beiden wel gekocht als ze voor de PS3 waren uitgekomen.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee ik heb geen Xbox omdat ik PS3 veel cooler vind :eten:. Al had ik een Xbox, dan zou ik dat toch niet kopen want ik ben al blij genoeg met mijn GTA IV voor PC. En ik moet geen gay-dingen hebben. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou ballad of gay tony

1:in eerste instantie niet kopen. Ik heb een ps3 namelijk.

2: Al was ie voor de Ps3, nog niet. Eerst lost and damned met die mooie regina en slamvan.....

Ik heb GTA 4 sirieus 3 keer uitgespeeld en heb al genoeg gezeik hiermee, dus die gay tony moet ff wachten :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...