Jump to content

[REL]Enorme kwaliteits en FPS-boost


ikt

Recommended Posts

Een Fransman heeft het voor elkaar gekregen de shaders van GTA IV zodanig te editen dat het spel vloeiender loopt op een hogere kwalitetssetting. Bij mij werkt het niet, maar bij andere mensen wel. Voor degenen die er wel wat aan hebben: http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=411538&st=0

WAARSCHUWING

In sommige gevallen leidt deze onofficiele patch tot meer problemen dan oplossingen, onder andere bij mij

Bij sommige anderen werkt de patch wel erg goed.

Alle credits naar knyz. Site hier: http://www.generation-3d.com/forum/generat...190026960_1.htm

(Engels: http://translate.google.com/translate?prev...90026960_1.htm)

Bewerkt: door ikt
Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan de settings nu inderdaad iets hoger zetten zonder FPS verlies. :)

Waarschuwing: let wel op dat de grafische instellingen (bijna) op het hoogste worden gezet na het installeren van de patch, en je je grafische kaart kan oververhitten, aangezien dit geen rekening houdt met het limiet!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik lees eerst maar wat reviews hierover, voordat ik het zelf probeer.

Daar heb je niets aan, je zult het zelf moeten proberen. Het resultaat verschilt per computer. In mijn geval: noppes. :| Denk ik. :puh:

Tip: Het is aangeraden om voordat je het spel start mat een videokaart die niet beter is dan de best het bestand commandline.txt te verwijderen/terug te zetten. De reden zie je in Hannewasco's bericht.

Bewerkt: door ikt
Link to comment
Delen op andere websites

Morgen eens proberen, misschien haal ik wat meer FPS, wat nog steeds handig komt in drukke straten enzo.

EDIT: kan iemand anders met een vergelijkbaar systeem als 't mijne deze patch eens proberen en laten weten wat 't resultaat is? :engel:

Mijn systeem:

Quad Core Q8200 @ 2.33 ghz

GTX260 896 mb ram

3 gig ram

Windows XP.

Bewerkt: door senneken
Link to comment
Delen op andere websites

het schijnt dat het gebied achter je niet geladen word, dus als je je omdraait moet alles geladen wroden, wat eht behoorlijk waardeloos maakt

Dit is per computer anders, zoals eerder gezegd. Bij mij verdwijnen er ook dingen, maar dat was al voor de tweak-patch. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

En hoe zit het met de multiplayer, heeft iemand dat al getest? Aangezien je een omgebouwd spel hebt, ga je daar natuurlijk problemen mee krijgen lijkt mij.

Ik denk dat ik door die patch niet meer op Multiplayer kon, en ik heb het spel dus opnieuw moeten installeren.

Link to comment
Delen op andere websites

Deze patch heeft op gtaf.com al een heel groot topic, ze zijn tot de conclusie gekomen dat als je een redelijke performance hebt dat je hem beter niet installeert en dat als je hele hele hele slechte hebt dat het het proberen waard is. Ik heb persoonlijk een slechte performance en hij deed het ook niet zo goed bij me. Maar er zijn mensen die er een extra 12 FPS door krijgen. Zorg wel dat je een back-up neemt van al je files, want de uninstaller verwijdert gewoon de files waardoor je een hele instabiele game hebt.

grtz

Tom

Link to comment
Delen op andere websites

En hoe zit het met de multiplayer, heeft iemand dat al getest? Aangezien je een omgebouwd spel hebt, ga je daar natuurlijk problemen mee krijgen lijkt mij.

Ik denk dat ik door die patch niet meer op Multiplayer kon, en ik heb het spel dus opnieuw moeten installeren.

Daarvoor had alexander blade iets gemaakt, de asi stond toe om bepaalde bestanden te modificeren en dan kon je nog steeds op multiplayer, bestanden die je ene voordeel kunnen geven voor het modificeren zijn echter nog steeds geblokkeerd

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...