ikt Geplaatst: 28 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2009 (bewerkt) Een Fransman heeft het voor elkaar gekregen de shaders van GTA IV zodanig te editen dat het spel vloeiender loopt op een hogere kwalitetssetting. Bij mij werkt het niet, maar bij andere mensen wel. Voor degenen die er wel wat aan hebben: http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=411538&st=0 WAARSCHUWING In sommige gevallen leidt deze onofficiele patch tot meer problemen dan oplossingen, onder andere bij mij Bij sommige anderen werkt de patch wel erg goed. Alle credits naar knyz. Site hier: http://www.generation-3d.com/forum/generat...190026960_1.htm (Engels: http://translate.google.com/translate?prev...90026960_1.htm) Bewerkt: 28 mei 2009 door ikt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 28 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2009 Ik kan de settings nu inderdaad iets hoger zetten zonder FPS verlies. Waarschuwing: let wel op dat de grafische instellingen (bijna) op het hoogste worden gezet na het installeren van de patch, en je je grafische kaart kan oververhitten, aangezien dit geen rekening houdt met het limiet! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 28 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2009 Ik lees eerst maar wat reviews hierover, voordat ik het zelf probeer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 28 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2009 (bewerkt) Ik lees eerst maar wat reviews hierover, voordat ik het zelf probeer. Daar heb je niets aan, je zult het zelf moeten proberen. Het resultaat verschilt per computer. In mijn geval: noppes. :| Denk ik. Tip: Het is aangeraden om voordat je het spel start mat een videokaart die niet beter is dan de best het bestand commandline.txt te verwijderen/terug te zetten. De reden zie je in Hannewasco's bericht. Bewerkt: 28 mei 2009 door ikt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 28 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2009 het schijnt dat het gebied achter je niet geladen word, dus als je je omdraait moet alles geladen wroden, wat eht behoorlijk waardeloos maakt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Senne Geplaatst: 28 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2009 (bewerkt) Morgen eens proberen, misschien haal ik wat meer FPS, wat nog steeds handig komt in drukke straten enzo. EDIT: kan iemand anders met een vergelijkbaar systeem als 't mijne deze patch eens proberen en laten weten wat 't resultaat is? Mijn systeem: Quad Core Q8200 @ 2.33 ghz GTX260 896 mb ram 3 gig ram Windows XP. Bewerkt: 28 mei 2009 door senneken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 28 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2009 het schijnt dat het gebied achter je niet geladen word, dus als je je omdraait moet alles geladen wroden, wat eht behoorlijk waardeloos maakt Dit is per computer anders, zoals eerder gezegd. Bij mij verdwijnen er ook dingen, maar dat was al voor de tweak-patch. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2009 Heel veel mensen zeggen dat hij nep is. Want wat veranderd hij nou precies? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thomassion Geplaatst: 31 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2009 Ik waag me er niet aan want ik kan gta IV alleen maar amper of MED draaien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 31 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2009 Ik ga wachten tot er meerdere reacties zijn. Ik heb wel een hoge vid kaar maar ik ga niets riskeren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
[ION]Leviathan Geplaatst: 1 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2009 En hoe zit het met de multiplayer, heeft iemand dat al getest? Aangezien je een omgebouwd spel hebt, ga je daar natuurlijk problemen mee krijgen lijkt mij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 1 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2009 En hoe zit het met de multiplayer, heeft iemand dat al getest? Aangezien je een omgebouwd spel hebt, ga je daar natuurlijk problemen mee krijgen lijkt mij. Ik denk dat ik door die patch niet meer op Multiplayer kon, en ik heb het spel dus opnieuw moeten installeren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~Victorious~ Geplaatst: 1 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2009 Deze patch heeft op gtaf.com al een heel groot topic, ze zijn tot de conclusie gekomen dat als je een redelijke performance hebt dat je hem beter niet installeert en dat als je hele hele hele slechte hebt dat het het proberen waard is. Ik heb persoonlijk een slechte performance en hij deed het ook niet zo goed bij me. Maar er zijn mensen die er een extra 12 FPS door krijgen. Zorg wel dat je een back-up neemt van al je files, want de uninstaller verwijdert gewoon de files waardoor je een hele instabiele game hebt. grtz Tom Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 1 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2009 En hoe zit het met de multiplayer, heeft iemand dat al getest? Aangezien je een omgebouwd spel hebt, ga je daar natuurlijk problemen mee krijgen lijkt mij. Ik denk dat ik door die patch niet meer op Multiplayer kon, en ik heb het spel dus opnieuw moeten installeren. Daarvoor had alexander blade iets gemaakt, de asi stond toe om bepaalde bestanden te modificeren en dan kon je nog steeds op multiplayer, bestanden die je ene voordeel kunnen geven voor het modificeren zijn echter nog steeds geblokkeerd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.