onald1 Geplaatst: 28 mei 2009 Rapport Geplaatst: 28 mei 2009 WEET IEMAND WAAR DIE HELI TOURS ZIJN ??? 0 Reageren
[B]ig [S]moke Geplaatst: 28 mei 2009 Rapport Geplaatst: 28 mei 2009 http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=I...amp;set=459,485 Tada 0 Reageren
Gijsso Geplaatst: 28 mei 2009 Rapport Geplaatst: 28 mei 2009 (bewerkt) De Higgins Helitour is hier Click here to view the SnapMap Het is echt niet nodig om alles in hoofdletters te typen. Je bericht wordt toch wel beantwoord Veel plezier met het zien van LC Kak, BS was eerder Bewerkt: 28 mei 2009 door GTAGijsso 0 Reageren
Stopbord Geplaatst: 29 mei 2009 Rapport Geplaatst: 29 mei 2009 lol, ik had dat vroeger ook, die asi loaders zijn klote, tot ik een andere had gevonden namelijk yaasil deze werkt perfect!!die alexander blade en die andere zijn allemaal brol probeer deze en hopelijk lukt het dan, alleszins het werkte bij mij toch en ik ben al geen gelukzak Pas wel op, ze zijn er NOOITallemaal 0 Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 29 mei 2009 Rapport Geplaatst: 29 mei 2009 lol, ik had dat vroeger ook, die asi loaders zijn klote, tot ik een andere had gevonden namelijk yaasil deze werkt perfect!!die alexander blade en die andere zijn allemaal brol probeer deze en hopelijk lukt het dan, alleszins het werkte bij mij toch en ik ben al geen gelukzak Pas wel op, ze zijn er NOOITallemaal In de eerste instantie dacht ik dat je in het foute topic zat maar nu zie ik een verband tussen de carspawners en dit topic, alleen je weet niet op welke console hij het speelt. 0 Reageren
megamaggot Geplaatst: 29 mei 2009 Rapport Geplaatst: 29 mei 2009 Ik wordt echt helemaal gek van al je topics hier, leer eerst een de zoekfunctie te gebruiken, op je map te kijken en een beetje opletten in het spel zelf. 0 Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 29 mei 2009 Rapport Geplaatst: 29 mei 2009 Als je een stukje verder bent in het spel staat er vanzelf een icoontje met Heli tours op je map daar moet je maar eens goed opletten! Als je in een taxi stapt zul je die locatie ook zien als je een beetje door die lijst heen kijkt 0 Reageren
onald1 Geplaatst: 29 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 mei 2009 Ik wordt echt helemaal gek van al je topics hier, leer eerst een de zoekfunctie te gebruiken, op je map te kijken en een beetje opletten in het spel zelf. Schijt aan jou!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >>> Door Hanneswasco: In het vervolg een beetje vriendelijker aub?!<<< 0 Reageren
Stopbord Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Geplaatst: 30 mei 2009 Ik wordt echt helemaal gek van al je topics hier, leer eerst een de zoekfunctie te gebruiken, op je map te kijken en een beetje opletten in het spel zelf. Schijt aan jou!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Emm? Wy proberen te helpen... 0 Reageren
onald1 Geplaatst: 30 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 mei 2009 Ik wordt echt helemaal gek van al je topics hier, leer eerst een de zoekfunctie te gebruiken, op je map te kijken en een beetje opletten in het spel zelf. Schijt aan jou!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Emm? Wy proberen te helpen... mooi zo 0 Reageren
gortie17 Geplaatst: 12 juni 2009 Rapport Geplaatst: 12 juni 2009 let ook op met jatten van zoon heli want er zijn mensen die je er dan uitgooien en met je willen vechten. erg iritant want de heli start niet direct op net als bij San andreas. 0 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.