Jump to content

Wanneer kan je uitgaan?


onald1

Recommended Posts

Ik weet niet wanneer ik uit ken gaan om dronken te worden

Gewoon, als je ouders op bed liggen (als je van hen dus niet mag). In principe is elk moment van de dag geschikt, alcohol is niet opeens alleen 's avonds werkbaar of zo. Als je gewoon aan alcolhol kunt komen moet je gewoon zoveel mogelijk van dat spul achterover gooien, dan word je binnen in een mum van tijd wel dizzy en uiteindelijk ladderzat hoor.

En hoe weet je bij hoeveel procent je ben

Huh? Meestal wordt het percentage alcohol in je bloedbaan in promille gemeten, achter dat aantal kun je komen d.m.v. een blaastest.

>>> Door Hanneswasco: Geen commentaar. :7<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Als je wilt weten hoeveel % je vrienden je mogen moet je op start drukken naar statistieken gaan op de eerste drukken en dan naar beneden scrollen dan zie je al de mensen die je hebt ontmoet en dan kan je ook zien hoeveel je vrienden je like'n..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet wanneer ik uit ken gaan om dronken te worden

Gewoon, als je ouders op bed liggen (als je van hen dus niet mag). In principe is elk moment van de dag geschikt, alcohol is niet opeens alleen 's avonds werkbaar of zo. Als je gewoon aan alcolhol kunt komen moet je gewoon zoveel mogelijk van dat spul achterover gooien, dan word je binnen in een mum van tijd wel dizzy en uiteindelijk ladderzat hoor.

En hoe weet je bij hoeveel procent je ben

Huh? Meestal wordt het percentage alcohol in je bloedbaan in promille gemeten, achter dat aantal kun je komen d.m.v. een blaastest.

>>> Door Hanneswasco: Geen commentaar. :7<<<

Weird =D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...