Jump to content

Hoe krijg je z'n groen ding


onald1

Recommended Posts

Hoe krijg je z'n ding dat ie een weg maakt naar dat balletje waar je missie is maar ik weet niet of dat op de ps3 ook kan???

je gaat naar het menu en dan gewoon op de map aan klikken waar je heen wilt.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe krijg je z'n ding dat ie een weg maakt naar dat balletje waar je missie is maar ik weet niet of dat op de ps3 ook kan???

Jij bedoeld een Waypoint? Dat je dan een groene lijn ziet naar je eindbestemming die je zelf hebt aangegeven?

Dan moet je ingame op start drukken, je locatie opzoeken, en dan X. Dan staat er een bolletje.. Dan druk je weer op start, en dan zie je een snelle weg naar jouw eindbestemming :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe krijg je z'n ding dat ie een weg maakt naar dat balletje waar je missie is maar ik weet niet of dat op de ps3 ook kan???

Jij bedoeld een Waypoint? Dat je dan een groene lijn ziet naar je eindbestemming die je zelf hebt aangegeven?

Dan moet je ingame op start drukken, je locatie opzoeken, en dan X. Dan staat er een bolletje.. Dan druk je weer op start, en dan zie je een snelle weg naar jouw eindbestemming :tu:

Bedankt he

Link to comment
Delen op andere websites

Vergeet niet om in het menu 'Audio' de GPS aan te zetten, dan wordt je onderweg verteld hoe je moet rijden, soms door een vrouwenstem soms door een mannenstem. ^_^

Je kan ook zelf aanpassen of je het in elke auto wil of dat het willekeurig is tog?

Link to comment
Delen op andere websites

Vergeet niet om in het menu 'Audio' de GPS aan te zetten, dan wordt je onderweg verteld hoe je moet rijden, soms door een vrouwenstem soms door een mannenstem. ^_^

Je kan ook zelf aanpassen of je het in elke auto wil of dat het willekeurig is tog?

volgens mij ist gwn willekeurig

Link to comment
Delen op andere websites

Vergeet niet om in het menu 'Audio' de GPS aan te zetten, dan wordt je onderweg verteld hoe je moet rijden, soms door een vrouwenstem soms door een mannenstem. ^_^

Ik zet het uit zo verschrikkelijk irritant. Want dan hoor ik de muziek niet meer. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

1. zoek een Groene kikker in je achtertuin.

2. open de map

3. zet de kikker op de bestemming waar jij heen wilt.

4. en rijden maar.

>>> Door Hanneswasco: En hebben we nog iets nuttigs te zeggen?<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Vergeet niet om in het menu 'Audio' de GPS aan te zetten, dan wordt je onderweg verteld hoe je moet rijden, soms door een vrouwenstem soms door een mannenstem. ^_^

Nee dat is echt irritant alleen , je luistert toch niet als je bezig bent. Je moet gewoon steeds snel op radar kijken want dat piep geluid word echt irritant als je het om de 3 seconden krijgt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...