Jump to content

Vraag over X:360


Stopbord

Recommended Posts

De E3, wat het grootste gamesevent van de wereld is. is vandaag weer begonnen. Als er een nieuwe xbox gaat komen zal hij daar worden aangekondigd.

Link to comment
Delen op andere websites

De E3, wat het grootste gamesevent van de wereld is. is vandaag weer begonnen. Als er een nieuwe xbox gaat komen zal hij daar worden aangekondigd.

Ok bedankt :):slotje:

Link to comment
Delen op andere websites

Vragen om slotjes mag niet kidage, omdat er altijd andere mensen kunnen zijn die nog iets toe te voegen hebben aan dit topic of nog een andere vraag hebben rondom dit onderwerp. ;) Daarom beslist een moderator wel of een topic dicht gaat. Daarna kan je dit in het vervolg in het Consoles & Game Events forum plaatsen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

De E3, wat het grootste gamesevent van de wereld is. is vandaag weer begonnen. Als er een nieuwe xbox gaat komen zal hij daar worden aangekondigd.

Als ik de E3 site moet geloven, begint ie pas volgende dinsdag :)

Link to comment
Delen op andere websites

???? Ik mag posten waar + wanneer ik wil zolang het geen spam is.

En ik zei:

Ok, bedankt :slotje: :slotje: :slotje: :slotje:

Heb ik gezegd dat het spam is?

@hannes: wist n iet zal in vervolg op letten :)

@dvt:

Waarom ga je dan offtopic daarover, PB?

En het komt zo over.

Link to comment
Delen op andere websites

Je bent je aan het gedragen alsof je een Mod bent. De volgende generatie consoles word ergens in 2010/2011 verwacht. En er zijn nog zat PS3/XBOX 360 spellen in de maak, dus zal het nog wel even duren voordat er een Next-Gen komt.

Link to comment
Delen op andere websites

Je bent je aan het gedragen alsof je een Mod bent. De volgende generatie consoles word ergens in 2010/2011 verwacht. En er zijn nog zat PS3/XBOX 360 spellen in de maak, dus zal het nog wel even duren voordat er een Next-Gen komt.

K thanks.

En i kwil alleen helpe.

Als er iets verkeerd staat zeg ik het gewoon .

Ik zeg niet dat ze er door mij ook iets aan moeten doen.

Ik wijs hun er alleen maar op :)

>>> Door Hanneswasco: En ondertussen gaan we veel te ver offtopic... :slotje:<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...