Greenstock Geplaatst: 29 mei 2009 Rapport Geplaatst: 29 mei 2009 Hoi iedereen Gta Sa Start niet meer op en mijn pc kan het spel wel aan.Als ik hem op start dan wordt het beeld zwart en dan opeens is de bureaublad te zien en ik heb het echte cd heb hem op geinstaleerd maar dat help niet . Wil iemand me helpen Reageren
Remi-X Geplaatst: 29 mei 2009 Rapport Geplaatst: 29 mei 2009 Heb je Vista? Start San Andreas dan eens als Administrator op. Ik heb zo het idee dat dit jouw probleem is. Hoe start je San Andreas als Administrator op? Rechtermuisknop op de snelkoppeling van San andreas, of GTA_SA.EXE in de San Andreas hoofdmap > 'Eigenschappen' > Tabblad 'Compatibiliteit' > Vink 'Als Administrator uitvoeren' aan > Klik op Oke. Reageren
Stopbord Geplaatst: 29 mei 2009 Rapport Geplaatst: 29 mei 2009 http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=97355 eerst zoekfuntie gebruiken AUB! Reageren
Greenstock Geplaatst: 29 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 mei 2009 (bewerkt) ik heb dat geprobeert nu doet hij helemaal niks . Bewerkt: 29 mei 2009 door Greenstock Reageren
Remi-X Geplaatst: 29 mei 2009 Rapport Geplaatst: 29 mei 2009 Als systeem-herstel werkt, is het vaak ook gewoon te doen door GTA_SA.SET te verwijderen, die je vind in Mijn Documenten > GTA San Andreas User Files. Aangezien Greenstock naar mijn idee dus systeem-herstel heeft geprobeerd, en het niet werkt, zou ik denken dat het probleem ergens anders ligt. Probeer alsnog eens die GTA_SA.SET te verwijderen, het valt altijd te proberen. Anders, zou ik echt niet weten wat je probleem moet zijn, en adviseer ik (wat ik niet graag doe) San Andreas nog eens te herinstalleren.. Reageren
Greenstock Geplaatst: 30 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 mei 2009 Ja Bedankt nu doet hij het Bedankt mvg Greenstock Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.