Jump to content

Gta SA Start niet meer op


Greenstock

Recommended Posts

Hoi iedereen

Gta Sa Start niet meer op

en mijn pc kan het spel wel aan.Als ik hem op start dan wordt het beeld zwart en dan opeens is de bureaublad te zien

en ik heb het echte cd heb hem op geinstaleerd maar dat help niet .

Wil iemand me helpen

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je Vista? Start San Andreas dan eens als Administrator op. Ik heb zo het idee dat dit jouw probleem is.

Hoe start je San Andreas als Administrator op?

Rechtermuisknop op de snelkoppeling van San andreas, of GTA_SA.EXE in de San Andreas hoofdmap > 'Eigenschappen' > Tabblad 'Compatibiliteit' > Vink 'Als Administrator uitvoeren' aan > Klik op Oke.

Link to comment
Delen op andere websites

Als systeem-herstel werkt, is het vaak ook gewoon te doen door GTA_SA.SET te verwijderen, die je vind in Mijn Documenten > GTA San Andreas User Files.

Aangezien Greenstock naar mijn idee dus systeem-herstel heeft geprobeerd, en het niet werkt, zou ik denken dat het probleem ergens anders ligt.

Probeer alsnog eens die GTA_SA.SET te verwijderen, het valt altijd te proberen. Anders, zou ik echt niet weten wat je probleem moet zijn, en adviseer ik (wat ik niet graag doe) San Andreas nog eens te herinstalleren..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...