Gta-killer Geplaatst: 29 mei 2009 Rapport Geplaatst: 29 mei 2009 Ik heb al een tijdje problemen met windows installer. Als ik een .msi bestand wil instaleren, zoals een nieuwe virusscanner krijg ik de volgende foutmelding: '''Kan geen toegang krijgen tot windows-installer service. Dit kan optreden als de Windows Installer onjist is geïnstalleerd. Neem contact op met ondersteunend personeel voor hulp.'' Als ik me goed heb herinnerd heb ik ooit per ongeluk windows instalkler verwijderd via configuratiescherm -> een programma verwijderen. Daarom heb ik ook geprobeerd windows installer opnieuw te installeren, maar dan krijg ik deze foutmelding: ''Onvoldoende opslagruimte beschikbaar om deze opdracht te verwerken.'' Het gaat om vista computer. Iemand die ervaring met dit probleem heeft of een oplossing weet? Reageren
WaRioRZ Geplaatst: 29 mei 2009 Rapport Geplaatst: 29 mei 2009 Ik heb al een tijdje problemen met windows installer.Als ik een .msi bestand wil instaleren, zoals een nieuwe virusscanner krijg ik de volgende foutmelding: '''Kan geen toegang krijgen tot windows-installer service. Dit kan optreden als de Windows Installer onjist is geïnstalleerd. Neem contact op met ondersteunend personeel voor hulp.'' Als ik me goed heb herinnerd heb ik ooit per ongeluk windows instalkler verwijderd via configuratiescherm -> een programma verwijderen. Daarom heb ik ook geprobeerd windows installer opnieuw te installeren, maar dan krijg ik deze foutmelding: ''Onvoldoende opslagruimte beschikbaar om deze opdracht te verwerken.'' Het gaat om vista computer. Iemand die ervaring met dit probleem heeft of een oplossing weet? Als eerste moet je ruimte beschikbaar stellen. Dit kun je doen met een schijfopruiming. Daarna kan je dus Windows installer installeren. Dan zou het moeten werken. Reageren
Gta-killer Geplaatst: 29 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 mei 2009 Als eerste moet je ruimte beschikbaar stellen. Dit kun je doen met een schijfopruiming. Daarna kan je dus Windows installer installeren. Dan zou het moeten werken. Maar ik heb nog 444 GB harde schijfruimte vrij, dus ik denk niet dat het daar aan ligt. Ik heb ook meer dan genoeg werkgeheugen dus dat zou het probleem ook niet kunnen zijn. Reageren
TomHagen Geplaatst: 29 mei 2009 Rapport Geplaatst: 29 mei 2009 Probeer: Start --> Uitvoeren --> 'net start "windows installer" Download hier. In Services de service Windows Installer op 'Handmatig' of 'Automatisch' zetten. Met een CD van Windows herstellen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.