Schapenboll Geplaatst: 29 mei 2009 Rapport Geplaatst: 29 mei 2009 (bewerkt) Hallo maten, In de bijlage heb ik een afbeelding toegevoegd. In Paint kan ik het niet voor elkaar krijgen, maar het gaat erom dat deze afbeelding transparant word. Ik wil graag deze afbeelding over een klein kaartje plakken waardoor de windrichtingen zijn aangegeven. Zouden jullie dat alsjeblieft willen doen? Type: Plaatje Stijl: Transparant maken Grootte: Zelfde grote aanhouden Afbeelding: http://www.scoutatwork.nl/images/kompasroos-8.jpg Tekst: nvm Rand: nvm Kleuren: zwartwit, zoals hij al is Render (optioneel): nvm Extra (optioneel): nvm Alvast bedankt -x- Bewerkt: 29 mei 2009 door Schapenboll Reageren
Silverbyte Geplaatst: 29 mei 2009 Rapport Geplaatst: 29 mei 2009 Mocht je toch niet helemaal tevreden zijn, dan hoor ik dat graag. Reageren
Schapenboll Geplaatst: 7 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juni 2009 Dankjewel, als ik hem wil plakken over een plaatje heen in paint, dan is de achtergrond nog steeds wit. Terwijl ik hem op mijn hardeschijf heb opgeslagen. Hoe kan ik dit veranderen? Of heb jij iets fouts gedaan? Toch bedankt voor de moeite Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 7 juni 2009 Rapport Geplaatst: 7 juni 2009 (bewerkt) Dit komt omdat Paint niet met transparant (doorzichtig) kan werken. Wil je hem doorzichtig krijgen, moet je aan iemand vragen of hij het wil doen of een programma gebruiken die wel met transparant kan werken, zoals Adobe Photoshop (betaald) of Paint.NET (gratis). Edit: Met Paint gaat het ook, dat was ik even vergeten. Als je de afbeelding plakt, zie je dit links: Alleen is dan het bovenste vak blauw. Druk op het onderste vak en de achtergrond is doorzichtig. Bewerkt: 7 juni 2009 door Donald F. Duck Reageren
Schapenboll Geplaatst: 7 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juni 2009 Oke, dat is jammer. Maar dan post ik het andere plaatje hier ook wel. Dat is het makkelijkste aangezien ik niet goed met computers ben. Is het mogelijk dat je het windrooster links boven in de hoek zet, niet te klein en niet te groot. Ik denk wel dat je het kan aanvoelen. Super bedankt(K) Ik dacht al dat het kon, bedankt, maar ik werk in windows 7 aangezien mijn broer dat makkelijk vind. Maar wat ik niet kan vinden is dus die button! :$$: >>> Door Jay;: Dubbelpost samengevoegd. Gebruik in het vervolg de bewerk-knop.<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.