Jump to content

Aanvraag doorzichtig

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo maten,

In de bijlage heb ik een afbeelding toegevoegd. In Paint kan ik het niet voor elkaar krijgen, maar het gaat erom dat deze afbeelding transparant word. Ik wil graag deze afbeelding over een klein kaartje plakken waardoor de windrichtingen zijn aangegeven. Zouden jullie dat alsjeblieft willen doen?

Type: Plaatje

Stijl: Transparant maken

Grootte: Zelfde grote aanhouden

Afbeelding: http://www.scoutatwork.nl/images/kompasroos-8.jpg

Tekst: nvm

Rand: nvm

Kleuren: zwartwit, zoals hij al is

Render (optioneel): nvm

Extra (optioneel): nvm

Alvast bedankt

-x-

Bewerkt: door Schapenboll
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Dankjewel, als ik hem wil plakken over een plaatje heen in paint, dan is de achtergrond nog steeds wit. Terwijl ik hem op mijn hardeschijf heb opgeslagen. Hoe kan ik dit veranderen? Of heb jij iets fouts gedaan?

Toch bedankt voor de moeite

Geplaatst: (bewerkt)

Dit komt omdat Paint niet met transparant (doorzichtig) kan werken. Wil je hem doorzichtig krijgen, moet je aan iemand vragen of hij het wil doen of een programma gebruiken die wel met transparant kan werken, zoals Adobe Photoshop (betaald) of Paint.NET (gratis).

Edit: Met Paint gaat het ook, dat was ik even vergeten. Als je de afbeelding plakt, zie je dit links:

epqadw.jpg

Alleen is dan het bovenste vak blauw. Druk op het onderste vak en de achtergrond is doorzichtig.

Bewerkt: door Donald F. Duck
Geplaatst:

Oke, dat is jammer. Maar dan post ik het andere plaatje hier ook wel. Dat is het makkelijkste aangezien ik niet goed met computers ben. Is het mogelijk dat je het windrooster links boven in de hoek zet, niet te klein en niet te groot. Ik denk wel dat je het kan aanvoelen.

Super bedankt(K)

Ik dacht al dat het kon, bedankt, maar ik werk in windows 7 aangezien mijn broer dat makkelijk vind. Maar wat ik niet kan vinden is dus die button!

:$$:

>>> Door Jay;: Dubbelpost samengevoegd. Gebruik in het vervolg de bewerk-knop.<<<

post-104705-1244397263_thumb.png

• 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...