Mevin Geplaatst: 29 mei 2009 Rapport Geplaatst: 29 mei 2009 (bewerkt) Grand Theft Auto: San Andreas Stories for PSPThis doesn't really need explaining. This is the only title that hasn't been ported over to the PSP yet and quite frankly I actually believe Rockstar Games is going to announce this at E3 this year. As usual the game takes place in the same city but with a different story line, some readers might remember our article about several retailers putting this up for pre-order so.. who knows! Dit had ik gelezen en ik dacht meteen: Wouw! San Andreas is dan misschien wel de grootste GTA Engine die op de PSP uitkomt. Dus als die uitkomt ga ik hem in iedergeval kopen Jij ook? Bewerkt: 29 mei 2009 door Mevin Reageren
lexus123 Geplaatst: 29 mei 2009 Rapport Geplaatst: 29 mei 2009 Ik geloof er eerlijk gezegt geen drol van. Maarja, ik heb het wel vaker fout gehad. En btw, ik ga, als die uitkomt, niet kopen omdat ik geen PSP heb. Reageren
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 29 mei 2009 Rapport Geplaatst: 29 mei 2009 Grand Theft Auto: San Andreas Stories for PSPThis doesn't really need explaining. This is the only title that hasn't been ported over to the PSP yet and quite frankly I actually believe Rockstar Games is going to announce this at E3 this year. As usual the game takes place in the same city but with a different story line, some readers might remember our article about several retailers putting this up for pre-order so.. who knows! Dit had ik gelezen en ik dacht meteen: Wouw! San Andreas is dan misschien wel de grootste GTA Engine die op de PSP uitkomt. Dus als die uitkomt ga ik hem in iedergeval kopen Jij ook? Ga nu eerst eens leren dat als er een nieuwe GTA uit zal komen, Rockstar het eerst aankondigd.. Reageren
WaRioRZ Geplaatst: 29 mei 2009 Rapport Geplaatst: 29 mei 2009 Dit kan altijd nog komen, maar zolang er officieel niets is aangekondigd. Geloof ik er geen barst van. Wat jij hebt gehoord is waarschijnlijk verzonnen. Reageren
Mevin Geplaatst: 29 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 mei 2009 (bewerkt) Dit kan altijd nog komen, maar zolang er officieel niets is aangekondigd. Geloof ik er geen barst van. Wat jij hebt gehoord is waarschijnlijk verzonnen. Ach ja, het geeft mij tenminste wat hoop @Nick, waar staat dat ik het pas mag posten nadat Rockstar het aangekondigd heeft? @Lexus, Ik kan het ook fout hebben Bewerkt: 29 mei 2009 door Mevin Reageren
WaRioRZ Geplaatst: 29 mei 2009 Rapport Geplaatst: 29 mei 2009 (bewerkt) Ik heb even onderzoek gedaan naar GTA San Andreas Stories. Ik ben dit tegengekomen: Het is technisch lastig om San Andreas op een UMD (Universal Media Disk) te zetten. Simpelweg omdat San Andreas te groot is. Ze hebben bedacht dat ze het misschien op 2 UMD's zouden plaatsen. Maar dan moest je wisselen als je naar een ander eiland wou. En dat zou ook lastig worden. Het gaat sowieso nooit passen op 1 UMD. Ze hadden al moeite om VCS er fatsoenlijk op te krijgen. Dus word het nogal wat om dit voor elkaar te krijgen. Misschien kunnen ze de game wel ontwikkelen en dan mensen laten betalen voor de download. Zodat je de game op je PSP kan zetten en dan spelen. Sony zou dan dan wel iets moeten ontwikkelen zodat ook niet-omgebouwde psp's deze kunnen spelen. Maar het is allemaal maar een idee Bewerkt: 29 mei 2009 door WaRioRZ Reageren
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 29 mei 2009 Rapport Geplaatst: 29 mei 2009 Dit kan altijd nog komen, maar zolang er officieel niets is aangekondigd. Geloof ik er geen barst van. Wat jij hebt gehoord is waarschijnlijk verzonnen. Ach ja, het geeft mij tenminste wat hoop @Nick, waar staat dat ik het pas mag posten nadat Rockstar het aangekondigd heeft? Zeg ik dat dan? Nee, ik zeg dat je het niet moet geloven, tot er eens een echt betrouwbare bron nieuws over GTA 'San Andreas Stories'. Je mag het best posten, maar grote kans op een lockje. Reageren
Mevin Geplaatst: 29 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 mei 2009 Pfff, na dit alles begin ik toch wel een beetje te twijfelen Reageren
The Hulk Geplaatst: 29 mei 2009 Rapport Geplaatst: 29 mei 2009 Het lijkt mij ook een beetje onrealistisch. San Andreas is inderdaad veel te groot voor de UMD. Maar als die toch komt op de PSP ga ik hem zeker kopen. Reageren
WaRioRZ Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Geplaatst: 30 mei 2009 Ja, als hij ooit uit komt, is het wel groots Reageren
NickOwnage Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Geplaatst: 30 mei 2009 Ik geloof hier eerlijk gezegd ook niks van, ze zijn meer bezig met spellen in de GTA IV serie. Want GTA San Andreas speelt zich af in GTA III (Hoort er bij in de Serie) Er gaan veel geruchten over nieuwe GTA games. Sommige zeggen GTA San Andreas Stories, anderen GTA Tokyo streets, en weer hele andere GTA V. Hier wil de maker van GTA niets over loslaten. Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 31 mei 2009 Rapport Geplaatst: 31 mei 2009 Nou, hij zou op de Nieuwe psp kunnen komen, de PSP Go, die heeft maarliefst 16 Gig Flash en ze gebruiken ook geen umd meer, ik denk zelf van die kaartjes waar veel meer op kan! maar ze zouden dan wel duurder zijn, de games Reageren
NickOwnage Geplaatst: 31 mei 2009 Rapport Geplaatst: 31 mei 2009 Ik ben hier niet mee eens, het komt er niet. Ze gaan bezig met serie GTA IV. Reageren
wupie Geplaatst: 31 mei 2009 Rapport Geplaatst: 31 mei 2009 Waarom moet het over san andreas gaan kan het niet gewoon een heel nieuwe verhaal worden. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 31 mei 2009 Rapport Geplaatst: 31 mei 2009 Lijkt mij wel leuk, alleen denk ik niet dat het er zal van komen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.