Jump to content

Flying Rats


Hupske

Recommended Posts

Hallo,

wij hebben sinds 2 dagen een xbox. GTA fan als ik ben natuurlijk meteen GTA opstarten en spelen :puh:

Anyways, nu ben ik bij de missie shadows aangekomen en heb ik ff zin om wat te huishouden in de game. Dat wil zeggen, duiven schieten :D Ook wel bekend als flying rats. Enfin, ik het kaartje gepakt want ik kon er zelf zo niet 1 2 3 één vinden.

Ik ben naar verschillende plekken geweest waar ze zouden moeten zitten maar ik zie er niet één!

Zijn de flying rats er maar op bepaalde tijdstippen op een dag? Of pas na een bepaalde missie? Of zie ik ze gewoon niet?

Alvast bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

De duiven zitten er 24 uur op 24, dus je hoeft je geen zorgen te maken om het tijdstip. Natuurlijk moet je goed zoeken naar de duiven, want het is niet zo gemakkelijk. Als je niet veel zin hebt om te zoeken kan je natuurlijk op WikiGTA kijken waar voor elke duif een plaatje zien is.

Link to comment
Delen op andere websites

Heey,

Je kan ook nog bij de beschrijving kijken he want sommige zijn erg latig om te vinden ik heb ze allemaal in broker , Dukes & Bohan en dan heb ik gedaan met behulp van de Wikigta Kaart & beschrijvingen soms gewoon even goed zoeken je vind ze vanzelf,

en ze zijn er niet op bepaalde tijdstippen daar hoef je je geen zorgen om te maken want het moet leuk blijven want het zijn er al erg veel.. 200 :duh::duh:

in The Lost and Damned hoef je maar 50 van die dingen te verzamelen dat is veel chiller ..!

Groet Kenny Petrovic :cab:

Edit: Platypus was me paar seconden voor XD

Bewerkt: door Kenny-Petrovic
Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor de snelle reacties!

Nou, misschien dat die plaatjes een goed idee zijn (al heb ik 't bij bijv. SA altijd zonder gedaan :puh: ) want ik zoek me echt de pleuris :puh:

*edit*

eerste gevonden, die dingen vliegen echt ge-wel-dig uit elkaar :D

Bewerkt: door Hupske
Link to comment
Delen op andere websites

Op WikiGTA vind je van elke duif een beschrijving en van alle duiven op Broker/Dukes/Bohan een screen. ;)

Niet van elke duif is een screen volgens mij een aantal moest ik ook goed voor zoeken helaas..! :D

>>> Door Hanneswasco: Ik zeg toch ook dat er enkel voor Broker/Dukes/Bohan screens zijn? :puh:<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Op WikiGTA vind je van elke duif een beschrijving en van alle duiven op Broker/Dukes/Bohan een screen. ;)

wrm niet allemaal x(D

>>> Door Hanneswasco: Daar wordt aan gewerkt. ;)<<<

>>> Door Hanneswasco: Gelieve geen modtags aan te passen.<<<

Bewerkt: door Hanneswasco
Link to comment
Delen op andere websites

Niet van elke duif is een screen volgens mij een aantal moest ik ook goed voor zoeken helaas..! :D
In principe zou je elke duif moeten kunnen vinden aan de hand van alleen al de beschrijvingen. Die screens zullen t.z.t. worden aangevuld en moet je zien als een extraatje. ^_^
Link to comment
Delen op andere websites

Niet van elke duif is een screen volgens mij een aantal moest ik ook goed voor zoeken helaas..! :D
In principe zou je elke duif moeten kunnen vinden aan de hand van alleen al de beschrijvingen. Die screens zullen t.z.t. worden aangevuld en moet je zien als een extraatje. ^_^

Iedereen mag al blij zijn dat er zo iets als wikigta is het is mij altijd een enorme hulp geweest maar er zijn nu al 3 dingen waar ze egt hard aan moeten werken,

- Gta Chinatown Wars

- Gta IV: TLAD

- Overige dingen bij andere Gta's

(en binnenkort Gta IV: TBOGT)

daar moet rekening mee gehouden worden :tu:

de meeste mensen zullen ook nog wel een priveleven hebben en niet op internet leven dus die hebben natuurlijk ook niet alle tijd van de wereld! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Op WikiGTA vind je van elke duif een beschrijving en van alle duiven op Broker/Dukes/Bohan een screen. ;)

wrm niet allemaal x(D

>>> Door Hanneswascootjeeeuh :) : Daar wordt aangewerkt. ;) <<<

De game bestaat al ruim 1j.

Gta IV is ook redelijk groot en ze werken niet alleen aan gta IV zoals ik al zei,

bij op Gta Vice city stories mist ook nog wel wat info en op andere gta's ook het is veel werk om alles van gta te verzamelen ook omdat ze het in een besloten groep doen en mischien heeft ook niet iedereen Gta IV van die besloten groep.

wees blij dat ze zo'n site maken voor ons als ze dat niet deden hadden veel mensen O.A ik veel meer moeite om een gta 100% uit te spelen of om sommige missies te kunnen voltooien want bij elke missie staat een hele mooie uitgebreide uitleg & hints en tips erbij en dat kost ook wel tijd hoor,

je moet wat meer waardering hebben voor wat de crew doet voor ons!! :tu:

ze leveren gewoon mooi werk ik heb er altijd veel aan gehad maar laten we weer even ontopic gaan en de topicstarter helpen met het duivenprobleem

(sorry voor het modgedrag)

Link to comment
Delen op andere websites

Op WikiGTA vind je van elke duif een beschrijving en van alle duiven op Broker/Dukes/Bohan een screen. ;)

wrm niet allemaal x(D

>>> Door Hanneswascootjeeeuh :) : Daar wordt aangewerkt. ;) <<<

De game bestaat al ruim 1j.

Gta IV is ook redelijk groot en ze werken niet alleen aan gta IV zoals ik al zei,

bij op Gta Vice city stories mist ook nog wel wat info en op andere gta's ook het is veel werk om alles van gta te verzamelen ook omdat ze het in een besloten groep doen en mischien heeft ook niet iedereen Gta IV van die besloten groep.

wees blij dat ze zo'n site maken voor ons als ze dat niet deden hadden veel mensen O.A ik veel meer moeite om een gta 100% uit te spelen of om sommige missies te kunnen voltooien want bij elke missie staat een hele mooie uitgebreide uitleg & hints en tips erbij en dat kost ook wel tijd hoor,

je moet wat meer waardering hebben voor wat de crew doet voor ons!! :tu:

ze leveren gewoon mooi werk ik heb er altijd veel aan gehad maar laten we weer even ontopic gaan en de topicstarter helpen met het duivenprobleem

(sorry voor het modgedrag)

Zeg ikdat ik ddat niet heb??

on: duiven probleem opgelost http://wikigta.org

Link to comment
Delen op andere websites

De duiven zitten er 24 uur op 24, dus je hoeft je geen zorgen te maken om het tijdstip. Natuurlijk moet je goed zoeken naar de duiven, want het is niet zo gemakkelijk. Als je niet veel zin hebt om te zoeken kan je natuurlijk op WikiGTA kijken waar voor elke duif een plaatje zien is.

ik moet ff bevestigen dat bij de meeste geen plaatje te zien is, alleen een uitleg...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...