Jump to content

Kaartje van de ganggebieden?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ben op zoek naar een kaartje waar staat aangegeven welk gebied van welke gang is, dat is makkelijker voor me om goeie drugdeals te maken ^_^ Ik zag em nog niet staan op wikiGTA en op internet krijg ik ook niet de gewenste resultaten.

Of als iemand al ver in het spel zit (kheb hem vandaag pas, dus ik heb stuk of 10 missies nog maar gedaan) die kent de gebieden, kan die dan even in paint een kaartje maken?

Geplaatst:

Je kunt het ook op je DS te zien.Dit doe je door eerst naar PDA te gaan.Dan naar Trade Info dan naar Turf Map en dan kun je al de gangen + wat ze goed verkopen en kopen zien.Als je op een bepaalt stuk geen bolletjes ziet betekent dat je daar nog geen DrugsDealers gewonden hebt.Dan moet je daar dus opzoek gaan.

:cya:

.Corneria.

Geplaatst:
Je kunt het ook op je DS te zien.Dit doe je door eerst naar PDA te gaan.Dan naar Trade Info dan naar Turf Map en dan kun je al de gangen + wat ze goed verkopen en kopen zien.Als je op een bepaalt stuk geen bolletjes ziet betekent dat je daar nog geen DrugsDealers gewonden hebt.Dan moet je daar dus opzoek gaan.

:cya:

.Corneria.

Meh.... Zit ik net van alles en nog wat uit te printen aan kaartjes en tabellen over dat drugsdealen, zit het gewoon in je PDA :7 Die kaart van de dealers heb ik ook al, dus die worden geen groot probleem

Maargoed, tijd om rijk te worden, dealen gaat zo wat makkelijker.

Gij zijt gedankt :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...