Stopbord Geplaatst: 29 mei 2009 Rapport Geplaatst: 29 mei 2009 1. Mijn gta : sa wil niet meer END OF THE LINE openen. 2.Heb hem al ge deinstalleerd , en weer geinstalleerd , blijft weer hangen bij de helft van het balkje 3. Heb de sled mod gedownload (voo de reset-) 4. politie nl (voor de reset.) HELP! Reageren
Remi-X Geplaatst: 29 mei 2009 Rapport Geplaatst: 29 mei 2009 Als jij op de helft crasht bij het laden, is dat een fout in GTA3.IMG. Wat duid op een mod dus. Misschien een mod met een speciale instelling, (uh wtf ) verwijder eens GTA_SA.SET uit Mijn Documenten > GTA San Andreas User Files. Onwaarschijnlijk, maar probeer het eens. Anders, nog eens handmatig GTA3.IMG herstellen. Plaats je backup weer terug, of doe een aanvraag op de bestanden die je nodig hebt. Reageren
Stopbord Geplaatst: 30 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 mei 2009 Als jij op de helft crasht bij het laden, is dat een fout in GTA3.IMG. Wat duid op een mod dus. Misschien een mod met een speciale instelling, (uh wtf ) verwijder eens GTA_SA.SET uit Mijn Documenten > GTA San Andreas User Files. Onwaarschijnlijk, maar probeer het eens. Anders, nog eens handmatig GTA3.IMG herstellen. Plaats je backup weer terug, of doe een aanvraag op de bestanden die je nodig hebt. GTA.SET is al verwijderd dus ik moet gwn vragen naar de normale GTA3.IMG file? Reageren
Beagle Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Geplaatst: 30 mei 2009 Nee, die is veel te groot om te uploaden Probeer eens de backups terug te plaatsen bij je gemodde voertuigen, en als je díe niet hebt moet je het hier vragen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.