Jump to content

2 kleine schoonheidsfouten


Simoniem

Recommended Posts

Ik weet het, bugs/glitches horen in het betreffende forum, die kan ik ook wel vinden, maar dat forum... is een bug, want zodra ik die open slaat m'n internet op hol :?

Anyways... :bier:

Ik heb 2 kleine foutjes gevonden.

1. Je kan 2 verschillende hoeden/petten kopen, een pet en zo'n wintermuts ding. Als je die op hebt en je stapt in een auto verdwijnt deze van je hoofd. Het rare is, als je uitstapt is ie er weer. Viel me op toen ik een cutscene krijg waar Niko in een auto stapte toen ik een pet op had. :puh:

2. Je hebt genoeg missies waarbij je iemand weg moet brengen. Als je dan uitstapt krijg je zo'n melding van 'Get back in the car'. Niko kan via 2 manieren in een auto stappen, de gewone manier en via de passagiersdeur (dan klautert ie over de versnellingspook heen) maar bij de missie zit daar al iemand!. Als je dan via die kant in stapt, gaat Niko gewoon op de stoel zitten (zoals hij altijd doet) en dan zitten Niko en de andere persoon door elkaar, en dan verschijnt Niko ineens op de bestuurders plek. Hij zou niet kunnen instappen aan die kant :bonk:

Kweetniet of ze al bekend waren en of ze op de PC ook nog werken (patches enzo)

Groeten :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet het, bugs/glitches horen in het betreffende forum, die kan ik ook wel vinden, maar dat forum... is een bug, want zodra ik die open slaat m'n internet op hol :?

Anyways... :bier:

Ik heb 2 kleine foutjes gevonden.

1. Je kan 2 verschillende hoeden/petten kopen, een pet en zo'n wintermuts ding. Als je die op hebt en je stapt in een auto verdwijnt deze van je hoofd. Het rare is, als je uitstapt is ie er weer. Viel me op toen ik een cutscene krijg waar Niko in een auto stapte toen ik een pet op had. :puh:

2. Je hebt genoeg missies waarbij je iemand weg moet brengen. Als je dan uitstapt krijg je zo'n melding van 'Get back in the car'. Niko kan via 2 manieren in een auto stappen, de gewone manier en via de passagiersdeur (dan klautert ie over de versnellingspook heen) maar bij de missie zit daar al iemand!. Als je dan via die kant in stapt, gaat Niko gewoon op de stoel zitten (zoals hij altijd doet) en dan zitten Niko en de andere persoon door elkaar, en dan verschijnt Niko ineens op de bestuurders plek. Hij zou niet kunnen instappen aan die kant :bonk:

Kweetniet of ze al bekend waren en of ze op de PC ook nog werken (patches enzo)

Groeten :cya:

die eerste was al bekent maar die 2e weet ik niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij is het op de PS3 is het dat Niko dan helemaal omloopt. Maar ik kan het verkeerd hebben. Wat ik wel weet, is als de passagiers kant naar de caracter staat, dat Niko dan helemaal omloopt om op de bestuurders kant te komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij is het op de PS3 is het dat Niko dan helemaal omloopt. Maar ik kan het verkeerd hebben. Wat ik wel weet, is als de passagiers kant naar de caracter staat, dat Niko dan helemaal omloopt om op de bestuurders kant te komen.

Volgens mij loopt hij ook gewoon om :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Nope, net nog eens getest, bij mij gaat hij gewoon op die plek zitten (wat hij altijd doet, en daarna over de versnellingspook klimmen) en dan verschijnt hij ineens op de bestuurdersplek

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
Ik weet het, bugs/glitches horen in het betreffende forum, die kan ik ook wel vinden, maar dat forum... is een bug, want zodra ik die open slaat m'n internet op hol :?

Anyways... :bier:

Ik heb 2 kleine foutjes gevonden.

1. Je kan 2 verschillende hoeden/petten kopen, een pet en zo'n wintermuts ding. Als je die op hebt en je stapt in een auto verdwijnt deze van je hoofd. Het rare is, als je uitstapt is ie er weer. Viel me op toen ik een cutscene krijg waar Niko in een auto stapte toen ik een pet op had. :puh:

2. Je hebt genoeg missies waarbij je iemand weg moet brengen. Als je dan uitstapt krijg je zo'n melding van 'Get back in the car'. Niko kan via 2 manieren in een auto stappen, de gewone manier en via de passagiersdeur (dan klautert ie over de versnellingspook heen) maar bij de missie zit daar al iemand!. Als je dan via die kant in stapt, gaat Niko gewoon op de stoel zitten (zoals hij altijd doet) en dan zitten Niko en de andere persoon door elkaar, en dan verschijnt Niko ineens op de bestuurders plek. Hij zou niet kunnen instappen aan die kant :bonk:

Kweetniet of ze al bekend waren en of ze op de PC ook nog werken (patches enzo)

Groeten :cya:

ff reactie op 2

die wist ik ook nog nie maar heb je da altijd??

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ik heb ook een bug gevonden, want als ik land op het strand zijn er meestal van die heuveltje, he?

Als ik daar op land, uitstap en weer in wil stappen loop ie eerst achteruit, daarna keert ie zich om en rent een seconde. Ver vaag. :muur:

Nog iets leuks is denk ik geen bug maar als je op de weg loopt bij een weg die stijl is.

Dan loop je op die stijle autoweg en dan loop je tegen een zijkant van een auto aan en dan "moonwalk" je naar beneden. Dat ziet er nogal vaag uit...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...