Jump to content

druk op play maar start niet?


martindj92

Recommended Posts

ik zit met een probleem ik ben ingelogd bij social club winows live me drijvers zijn goed 'k heb een patch gedownload van dit forum en instaleren is gelukt maar als ik op het rockstar logo drukt krijg ik at scherm met die loliepop girl dan druk ik op play maar dan minimaliseert hij en komt er af en toe is still runnig

me pc is goed genoeg quad core 2.6 ghz

g force 9600 GT 512 mb

(hij is legaal en het ligt niet aan de cd die is goed en ik heb zelfs nog een nieuwe gekregen maar weer het zelfde probleem hij is drie keer geherinstalleerd)

wie helpt mij

Bewerkt: door martindj92
Link to comment
Delen op andere websites

start het spel via launchgta4.exe, de RGSC launcher faalt heel vaak in het starten van het spel

werkt ook niet er komt dan gta 4 fatal error: invalid resource detected - please re-instal the game herinstaleren heb ik al vaker gedaan :N :N :N wat nu en bij die zelfde als jij zei doet tie niks het is zo'n wit pictograsmmetje

Bewerkt: door martindj92
Link to comment
Delen op andere websites

welke error geeft hij dan? geeft hij de EFC20 error of een andere?

Launchgta4.exe is in C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV te vinden, tenzij je hem ergesn anders hebt geinstalleert.

Link to comment
Delen op andere websites

welke error geeft hij dan? geeft hij de EFC20 error of een andere?

Launchgta4.exe is in C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV te vinden, tenzij je hem ergesn anders hebt geinstalleert.

ja iik heb hem gevonden en hij geeft de error efc20

--

maar alleen die launcggta.exe die doet niet en bij een anderegeeft tie efc20 aan

>>> Door Hanneswasco: Dubbelpost samengevoegd, gelieve in het vervolg de 'Bewerk'-knop te gebruiken.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

heb je het spel legaal gekocht? Zit de dvd in de drive? gebruik je een no-cd patch/crack? dit zijn allemaal redenen waarom hij niet wil starten.

Wat laat jou denken dat launchgta4.exe het neit doet? het duurt even voordat hij opstart omdat deze .exe alle checks doet om te kijken of je het spel wel legaal hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

heb je het spel legaal gekocht? Zit de dvd in de drive? gebruik je een no-cd patch/crack? dit zijn allemaal redenen waarom hij niet wil starten.

Wat laat jou denken dat launchgta4.exe het neit doet? het duurt even voordat hij opstart omdat deze .exe alle checks doet om te kijken of je het spel wel legaal hebt.

ik denk het omdat hij niet reageert en ik heb hem echt legaal bij de gamestore e-plaze en ik heb niet een no cd patch/crack disk 1 in de driver

Bewerkt: door martindj92
Link to comment
Delen op andere websites

okee dus er komt geen draaiend cdtje in beeld of iets dergelijks als jeehet spel wilt starten via deze?

Als dat neit gebeurt zul je toch echt opnieuw moeten instaleren en dan ene keer goed, want als die niet werkt wijst het op ene fout in de installatie.

Link to comment
Delen op andere websites

okee dus er komt geen draaiend cdtje in beeld of iets dergelijks als jeehet spel wilt starten via deze?

Als dat neit gebeurt zul je toch echt opnieuw moeten instaleren en dan ene keer goed, want als die niet werkt wijst het op ene fout in de installatie.

ja ik heb hem al vaker opnieuw geinstaleert maar het wekt gewoon niet als ik hem een paar keer indrukt doet me cpu wat maar meer ook niet

Bewerkt: door martindj92
Link to comment
Delen op andere websites

verwijder het spel, revoke ook je licentie, herstart je pc en installeer dan opnieuw, volg dan de installatie totdat deze je toestaat hem af te sluiten.

wat is licentie en hoe moet dat

Link to comment
Delen op andere websites

dat word je bij deinstallaeren vanzelf gevraagd....

En aangezien jij niet weet wat ene licentie is kan ik daaruit afleiden dat jij het spel nooit hebt geregistreerd(nooit de code hebt ingevoert) en dat hij het sdaarom niet doet.

Link to comment
Delen op andere websites

dat word je bij deinstallaeren vanzelf gevraagd....

En aangezien jij niet weet wat ene licentie is kan ik daaruit afleiden dat jij het spel nooit hebt geregistreerd(nooit de code hebt ingevoert) en dat hij het sdaarom niet doet.

die code die hoef je tog pas in te voeren de eerste keer dat je wil gaan spelen maar zover kom ik niet en dat is al 4 x zo

Link to comment
Delen op andere websites

Daar word je geloof ik om gevraagd tijdens de installatie.

doe zoals ik het zei en als je ehm dan opnieuw hebt geinstalleert dan installeer je patch 3 niet, start gta4 eerst eens en voer de code in, als je dat gedaan hebt dan kun je patch 3 installeren en het spel via launchgta4.exe starten

Link to comment
Delen op andere websites

Daar word je geloof ik om gevraagd tijdens de installatie.

doe zoals ik het zei en als je ehm dan opnieuw hebt geinstalleert dan installeer je patch 3 niet, start gta4 eerst eens en voer de code in, als je dat gedaan hebt dan kun je patch 3 installeren en het spel via launchgta4.exe starten

oke ik mioet nu werken vanaaf hoor je meer mzzl martin en bedankt :tu: :tu: :tu::cya: :cya: _O_ _O_ _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...