Stopbord Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Geplaatst: 30 mei 2009 (bewerkt) Ik wil graag voor iedereen die dat wil een site maken. Dit is een voorbeeld: http://ben.at.ua Dit moet je invullen Layout (250 beschikbaar): Tekst (kan later ook): FORUM JA/NEE: FOTO ALBUMS JA/NEE: SITE NEWS JA/NEE: GASTENBOEK JA/NEE: POLL JA/NEE: POLL ZOJA WELKE: CONTACT FORMULIER JA/NEE: LINK VAN DE SITE?: HIERJELINK.at.ua Kidage Gemaakt websites: http://ben.at.ua [Mijn eigen website] http://hugotje112.at.ua [Hugotje112's website] [gemaakt met behulp van ucoz] Bewerkt: 30 mei 2009 door kidage
Jesperkaj Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Geplaatst: 30 mei 2009 Maar waarom staat dit in Graphics Aanvraag?
Kai-ShockWave Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Geplaatst: 30 mei 2009 Onder een "site maken" zie ik dat jij een eigen ontwerp maakt voor diegene + eventueel alles scripts zoals HTML en PHP. De link die jij geeft is net zoiets als FreeWebs, iemand die zo'n site wilt kan dat zelf ook maken. Jij ontwerpt niets, je kiest alleen een template uit. Dit is die website. Je kan gewoon een gratis account maken en je hoeft alleen maar de stappen te volgen. Lijkt mij dat je dat niet door iemand anders hoeft te laten doen als het zo simpel is? Tenzij iemand te lui is om het doen of het niet snapt.
Stopbord Geplaatst: 30 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 mei 2009 Wil eens iets doen , ist werl ni goe ..
.Stan Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Geplaatst: 30 mei 2009 Wil eens iets doen , ist werl ni goe .. Een Modern Warfare 2 forum, kunnen we misschien met z'n 2en beginnen...
SNIPER44 Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Geplaatst: 30 mei 2009 Onder een "site maken" zie ik dat jij een eigen ontwerp maakt voor diegene + eventueel alles scripts zoals HTML en PHP. De link die jij geeft is net zoiets als FreeWebs, iemand die zo'n site wilt kan dat zelf ook maken. Jij ontwerpt niets, je kiest alleen een template uit.Dit is die website. Je kan gewoon een gratis account maken en je hoeft alleen maar de stappen te volgen. Lijkt mij dat je dat niet door iemand anders hoeft te laten doen als het zo simpel is? Tenzij iemand te lui is om het doen of het niet snapt. Zoals je zelf al zegt "of het niet snapt" Hou er rekening mee dat er mensen zijn die dat niet weten. Niet iedereen weet veel van de pc/internet af.
Stopbord Geplaatst: 30 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 mei 2009 Wil eens iets doen , ist werl ni goe .. Een Modern Warfare 2 forum, kunnen we misschien met z'n 2en beginnen... Klinkt goed , als je even het lijstje wilt invullen
Kai-ShockWave Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Geplaatst: 30 mei 2009 Onder een "site maken" zie ik dat jij een eigen ontwerp maakt voor diegene + eventueel alles scripts zoals HTML en PHP. De link die jij geeft is net zoiets als FreeWebs, iemand die zo'n site wilt kan dat zelf ook maken. Jij ontwerpt niets, je kiest alleen een template uit.Dit is die website. Je kan gewoon een gratis account maken en je hoeft alleen maar de stappen te volgen. Lijkt mij dat je dat niet door iemand anders hoeft te laten doen als het zo simpel is? Tenzij iemand te lui is om het doen of het niet snapt. Zoals je zelf al zegt "of het niet snapt" Hou er rekening mee dat er mensen zijn die dat niet weten. Niet iedereen weet veel van de pc/internet af. Lijkt me handig als hij dat erbij zet. Vanaf de 1e zin lijkt het er al op alsof hij zelf de website ontwerpt. Om het beter te snappen zou ik er dan bijzetten dat hij helpt met het maken van een website op dat "UCOZ" adres. Hij geeft namelijk nu alleen een link naar ze website, terwijl dat gewoon een template e.d. is. Ik zeg niet dat het topic meteen weg moet, maar een duidelijke en eerlijke hoofdpost is wel zo handig lijkt me voor dit.
SNIPER44 Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Geplaatst: 30 mei 2009 Onder een "site maken" zie ik dat jij een eigen ontwerp maakt voor diegene + eventueel alles scripts zoals HTML en PHP. De link die jij geeft is net zoiets als FreeWebs, iemand die zo'n site wilt kan dat zelf ook maken. Jij ontwerpt niets, je kiest alleen een template uit.Dit is die website. Je kan gewoon een gratis account maken en je hoeft alleen maar de stappen te volgen. Lijkt mij dat je dat niet door iemand anders hoeft te laten doen als het zo simpel is? Tenzij iemand te lui is om het doen of het niet snapt. Zoals je zelf al zegt "of het niet snapt" Hou er rekening mee dat er mensen zijn die dat niet weten. Niet iedereen weet veel van de pc/internet af. Lijkt me handig als hij dat erbij zet. Vanaf de 1e zin lijkt het er al op alsof hij zelf de website ontwerpt. Om het beter te snappen zou ik er dan bijzetten dat hij helpt met het maken van een website op dat "UCOZ" adres. Hij geeft namelijk nu alleen een link naar ze website, terwijl dat gewoon een template e.d. is. Ik zeg niet dat het topic meteen weg moet, maar een duidelijke en eerlijke hoofdpost is wel zo handig lijkt me voor dit. Ja, heb je gelijk in
Stopbord Geplaatst: 30 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 mei 2009 Onder een "site maken" zie ik dat jij een eigen ontwerp maakt voor diegene + eventueel alles scripts zoals HTML en PHP. De link die jij geeft is net zoiets als FreeWebs, iemand die zo'n site wilt kan dat zelf ook maken. Jij ontwerpt niets, je kiest alleen een template uit.Dit is die website. Je kan gewoon een gratis account maken en je hoeft alleen maar de stappen te volgen. Lijkt mij dat je dat niet door iemand anders hoeft te laten doen als het zo simpel is? Tenzij iemand te lui is om het doen of het niet snapt. Zoals je zelf al zegt "of het niet snapt" Hou er rekening mee dat er mensen zijn die dat niet weten. Niet iedereen weet veel van de pc/internet af. Lijkt me handig als hij dat erbij zet. Vanaf de 1e zin lijkt het er al op alsof hij zelf de website ontwerpt. Om het beter te snappen zou ik er dan bijzetten dat hij helpt met het maken van een website op dat "UCOZ" adres. Hij geeft namelijk nu alleen een link naar ze website, terwijl dat gewoon een template e.d. is. Ik zeg niet dat het topic meteen weg moet, maar een duidelijke en eerlijke hoofdpost is wel zo handig lijkt me voor dit. Ja, heb je gelijk in Hoofdpost aangepast , back on topic pleas.
.Stan Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Geplaatst: 30 mei 2009 Wil eens iets doen , ist werl ni goe .. Een Modern Warfare 2 forum, kunnen we misschien met z'n 2en beginnen... Klinkt goed , als je even het lijstje wilt invullen 1 ding, zullen we dan samen een account maken op die site, dan kunnen we allebei dingen wijzigen...Lijkt het jou ook leuk om moderator op dat forum te worden? Lijstje vul ik wel in als ik hier antwood op heb Stanboy96
Stopbord Geplaatst: 30 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 mei 2009 (bewerkt) Wil eens iets doen , ist werl ni goe .. Een Modern Warfare 2 forum, kunnen we misschien met z'n 2en beginnen... Klinkt goed , als je even het lijstje wilt invullen 1 ding, zullen we dan samen een account maken op die site, dan kunnen we allebei dingen wijzigen...Lijkt het jou ook leuk om moderator op dat forum te worden? Lijstje vul ik wel in als ik hier antwood op heb Stanboy96 Voor het maken van de site blijf ik (logisch) owner. Jij word natuurlijk ook owner zodat je dingen kan aanpassen , je kan natuurlijk ook dingen vragen die ik kan aanpassen die een co owner niet kan (bv temp) en ik ben automatisch al 'fallenstone' Bewerkt: 30 mei 2009 door kidage
.Stan Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Geplaatst: 30 mei 2009 Wil eens iets doen , ist werl ni goe .. Een Modern Warfare 2 forum, kunnen we misschien met z'n 2en beginnen... Klinkt goed , als je even het lijstje wilt invullen 1 ding, zullen we dan samen een account maken op die site, dan kunnen we allebei dingen wijzigen...Lijkt het jou ook leuk om moderator op dat forum te worden? Lijstje vul ik wel in als ik hier antwood op heb Stanboy96 Voor het maken van de site blijf ik (logisch) owner. Jij word natuurlijk ook owner zodat je dingen kan aanpassen , je kan natuurlijk ook dingen vragen die ik kan aanpassen die een co owner niet kan (bv temp) en ik ben automatisch al 'fallenstone' Wat je nu allemaal zegt, snap ik niet helemaal, ik denk dat ik beter gewoon zelf een site kan maken, dan kan ik alles zelf aanpassen, en ik vraag een paar goede vrienden van me om moderator te worden. Stanboy96
Stopbord Geplaatst: 30 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 mei 2009 Wil eens iets doen , ist werl ni goe .. Een Modern Warfare 2 forum, kunnen we misschien met z'n 2en beginnen... Klinkt goed , als je even het lijstje wilt invullen 1 ding, zullen we dan samen een account maken op die site, dan kunnen we allebei dingen wijzigen...Lijkt het jou ook leuk om moderator op dat forum te worden? Lijstje vul ik wel in als ik hier antwood op heb Stanboy96 Voor het maken van de site blijf ik (logisch) owner. Jij word natuurlijk ook owner zodat je dingen kan aanpassen , je kan natuurlijk ook dingen vragen die ik kan aanpassen die een co owner niet kan (bv temp) en ik ben automatisch al 'fallenstone' Wat je nu allemaal zegt, snap ik niet helemaal, ik denk dat ik beter gewoon zelf een site kan maken, dan kan ik alles zelf aanpassen, en ik vraag een paar goede vrienden van me om moderator te worden. Stanboy96 Gelieve dan in het vervolg ook niet meer te posten
.Stan Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Geplaatst: 30 mei 2009 Wil eens iets doen , ist werl ni goe .. Een Modern Warfare 2 forum, kunnen we misschien met z'n 2en beginnen... Klinkt goed , als je even het lijstje wilt invullen 1 ding, zullen we dan samen een account maken op die site, dan kunnen we allebei dingen wijzigen...Lijkt het jou ook leuk om moderator op dat forum te worden? Lijstje vul ik wel in als ik hier antwood op heb Stanboy96 Voor het maken van de site blijf ik (logisch) owner. Jij word natuurlijk ook owner zodat je dingen kan aanpassen , je kan natuurlijk ook dingen vragen die ik kan aanpassen die een co owner niet kan (bv temp) en ik ben automatisch al 'fallenstone' Wat je nu allemaal zegt, snap ik niet helemaal, ik denk dat ik beter gewoon zelf een site kan maken, dan kan ik alles zelf aanpassen, en ik vraag een paar goede vrienden van me om moderator te worden. Stanboy96 Gelieve dan in het vervolg ook niet meer te posten Ik heb nog één vraag, om zoon site te maken heb je toch geen programma's nodig...? Dus iedereen kan dat dan toch ook eigenlijk zelf doen? Stanboy96
Recommended Posts