Stopbord Geplaatst: 30 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 mei 2009 Wil eens iets doen , ist werl ni goe .. Een Modern Warfare 2 forum, kunnen we misschien met z'n 2en beginnen... Klinkt goed , als je even het lijstje wilt invullen 1 ding, zullen we dan samen een account maken op die site, dan kunnen we allebei dingen wijzigen...Lijkt het jou ook leuk om moderator op dat forum te worden? Lijstje vul ik wel in als ik hier antwood op heb Stanboy96 Voor het maken van de site blijf ik (logisch) owner. Jij word natuurlijk ook owner zodat je dingen kan aanpassen , je kan natuurlijk ook dingen vragen die ik kan aanpassen die een co owner niet kan (bv temp) en ik ben automatisch al 'fallenstone' Wat je nu allemaal zegt, snap ik niet helemaal, ik denk dat ik beter gewoon zelf een site kan maken, dan kan ik alles zelf aanpassen, en ik vraag een paar goede vrienden van me om moderator te worden. Stanboy96 Gelieve dan in het vervolg ook niet meer te posten Ik heb nog één vraag, om zoon site te maken heb je toch geen programma's nodig...? Dus iedereen kan dat dan toch ook eigenlijk zelf doen? Stanboy96 Niet iedereen snapt het programma , heb al paar verzoeken gehad enzo .
.Stan Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Geplaatst: 30 mei 2009 En hoelang ben je er meebezig om zoon site te maken?
Stopbord Geplaatst: 30 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 mei 2009 En hoelang ben je er meebezig om zoon site te maken? In, myn geval 1 dag in jouw geval 1 week ALS JE HET GOED WILT DOEN!
.Stan Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Geplaatst: 30 mei 2009 En hoelang ben je er meebezig om zoon site te maken? In, myn geval 1 dag in jouw geval 1 week ALS JE HET GOED WILT DOEN! En om een Goede Modern Warfare 2 community te starten, zoals deze GTA community...?
Stopbord Geplaatst: 30 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 mei 2009 (bewerkt) En hoelang ben je er meebezig om zoon site te maken? In, myn geval 1 dag in jouw geval 1 week ALS JE HET GOED WILT DOEN! En om een Goede Modern Warfare 2 community te starten, zoals deze GTA community...? Bedoel je het model of de leden? PS: ik wil wel admin of mod worden Bewerkt: 30 mei 2009 door kidage
.Stan Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Geplaatst: 30 mei 2009 En hoelang ben je er meebezig om zoon site te maken? In, myn geval 1 dag in jouw geval 1 week ALS JE HET GOED WILT DOEN! En om een Goede Modern Warfare 2 community te starten, zoals deze GTA community...? Bedoel je het model of de leden? PS: ik wil wel admin of mod worden Ik bedoel meer het model, leden is idd, een kwestie van tijd, en stel het wordt een grote site, dan willen sommige bedrijven reclame maken op je site en kunnen we ook een .NL site betalen.
Jay; Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Geplaatst: 30 mei 2009 Ondanks dat je de hoofdpost aangepast hebt blijft dit maar een vaag topic. Als ik het zo lees bied je aan om sites te maken terwijl je simpelweg een bestaande lay-out gebruikt. Dit is allemaal prima hoor, wat mij betreft helaas geen topic waardig. Wilt iemand namelijk een aanvraag voor een lay-out, dan kan deze dit aanvragen in de Graphics Aanvraag. Wilt iemand hulp bij een site, dan kan deze dit aanvragen in de computer fora. Een heel topic is dus niet nodig. Regel het verder gerust via PB en eventueel via MSN, dit topic is overbodig en dus locked.
Recommended Posts