.Stan Geplaatst: 6 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2009 Post hier jou screens Van jou multiplayer Popetje. Hoort dit niet thuis in in Multyplayer? Inderdaad, bij deze verplaatst. Maar weet wel dat dit niet aan jou is om te zeggen! Mijn skin is deze: - plaatje - Kan je ook chatten met GTA IV online, of hoe heb je dat 'ik ja' erbij gezet. >>> Door Svenie: Afgesplitst van het topic "Multiplayer Outfit"<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 6 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2009 Kan je ook chatten met GTA IV online, of hoe heb je dat 'ik ja' erbij gezet. Ja, dat kan inderdaad. Maar enkel in de PC versie, bij de Xbox 360 en PS3 zal je met een headset met elkaar moeten praten, of via het Menu berichten naar elkaar sturen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Stan Geplaatst: 6 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2009 (bewerkt) Kan je ook chatten met GTA IV online, of hoe heb je dat 'ik ja' erbij gezet. Ja, dat kan inderdaad. Maar enkel in de PC versie, bij de Xbox 360 en PS3 zal je met een headset met elkaar moeten praten, of via het Menu berichten naar elkaar sturen. Ok dan weet ik dat ook weer, ik heb namelijk de PS3 versie en ik gebruik altijd de chat-functie van PS, en ik heb geen headset... Sanboy96 Bewerkt: 6 mei 2009 door stanboy96 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.