chopperboy Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Geplaatst: 30 mei 2009 Ik moet voor school een spel met Game Maker 7 maken. Ik kan alles doen, maar zodra ik het spel wil testen krijg ik de error: "Failed to initialize graphic surfaces" Ze raden mij aan mijn computer in een lagere resolutie te doen, maar ook dan gebeurt precies hetzelfde. Aan de grafische kaart lijkt het niet te liggen, er zit nog niet zo lang een Geforce 9600 1,5GB in met DirectX 9.0C. Wie weet een oplossing voor mijn probleem?? Reageren
chopperboy Geplaatst: 31 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 31 mei 2009 Weet er niemand iets? Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 31 mei 2009 Rapport Geplaatst: 31 mei 2009 Heb je al geprobeerd het spel opnieuw te installeren? Her installeer anders de drivers van je grafische kaart eens.. Reageren
chopperboy Geplaatst: 31 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 31 mei 2009 Heb je al geprobeerd het spel opnieuw te installeren? Her installeer anders de drivers van je grafische kaart eens.. Was ook een van de eerste dingen die in mij opkwamen, maar het heeft geen effect... Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 2 juni 2009 Rapport Geplaatst: 2 juni 2009 Goed, de fout slaat terug op iets grafisch, maar volgens jou kan je hele pc dit programma aan. Zou je alsnog je specs even kunnen posten? Ook zou je even kunnen controleren of de maker updates voor het programma heeft uitgebracht, en als dat zo is deze even draaien. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.