vw53steven Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Geplaatst: 30 mei 2009 Hallo allemaal Telkens als ik SA wil opstaren krijg ik alleen maar wit beeld, maar hij gaat wel door want ik hoor wel het geluid van R*. En als hij bij het menu is aangekomen dan sluit hij ineens af. Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen? Hier wat computer info: Windows ME Intel 256 MB RAM met DirectX 9 VGA kaart = Matrox dual head Ik hoop dat jullie er wat mee kunnen Gr. Steven Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Geplaatst: 30 mei 2009 Nogal logisch dat het niet aan kan, want je PC zit nog op Windows 98/95. Reageren
vw53steven Geplaatst: 31 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 31 mei 2009 (bewerkt) Ja maar hij heeft het altijd al gedaan en nou is het op eens wit beeld. ============================================================= O laat maar, heb het probleem al gevonden Bewerkt: 31 mei 2009 door vw53steven Reageren
CJ_bob Geplaatst: 15 juni 2009 Rapport Geplaatst: 15 juni 2009 XP instaleren? En wat RAM geheugen kopen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.