san andreas freak Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2009 hay ik ben net even gta 4 aan het spelen en zie op een gegeven moment een man. helemaal boven op een berg. om precies te zijn >hier<. hoe kan ik daar boven komen ? en ben ik nu de enige die deze man heeft gezien ? trouwens de man op de berg was aan het trainen voor een vecht sport. dit heb ik wel vaker gezien maar nooit zo hoog op een plek waar ik niet kan komen. grtz chris Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Stan Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2009 Ik ga straks wel eens kijken, ik ben namelijk met de story nog niet tot het 3e eiland, pas tot het 2e >>> Door Hanneswasco: Post dan ook gewoon niet. <<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2009 Je zou de cheat van een heli kunnen doen of een heli pakken op een van deze plaatsen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jarno91 Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2009 (bewerkt) Ik ben ook even gaan kijken en ik heb er een screen van gemaakt Hij is trouwens niet aan het trainen voor een vechtsport maar hij is bezig met oefeningen, net als die mensen die je in het park ziet joggen Bewerkt: 30 mei 2009 door Jarno91 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2009 Dat ventje is een standbeeld . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jarno91 Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2009 Dat ventje is een standbeeld . Helemaal niet want als ik er dicht bij ga vliegen rent hij weg en als je hem op een afstand bekijkt zie je hem springen en zijn armen bewegen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2009 Haha, hoe zou die op die berg zijn gekomen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2009 Haha, hoe zou die op die berg zijn gekomen Nog nooit naar Star Trek gekeken. Denk dat dit een leuk klein mini EE'je is van Rockstar. Grappig is het in ieder geval zeker. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
san andreas freak Geplaatst: 30 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2009 Ik ben ook even gaan kijken en ik heb er een screen van gemaakt Hij is trouwens niet aan het trainen voor een vechtsport maar hij is bezig met oefeningen, net als die mensen die je in het park ziet joggen maar hoe komt die gozer daar ? en trainen is ongeveer het zelfde als oefenen dus ik zie dt verschil niet. en ja hij beweegt echt want toen ik mijn sniper pakte en hem door zn kop knalde. ging die dood ik heb trouwens weer iets ontdekt in die omgeving komen s'nachts ook normale vrouwen. ik sta gewoon een tijdje bij wat zwervers en gooi wat geld. maar die vrouwen komen op eens bij mij staan en willen ook zonder dat ze zwervers zijn probeer het zelf maar grtz chris Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2009 Ik ben ook even gaan kijken en ik heb er een screen van gemaakt Hij is trouwens niet aan het trainen voor een vechtsport maar hij is bezig met oefeningen, net als die mensen die je in het park ziet joggen maar hoe komt die gozer daar ? en trainen is ongeveer het zelfde als oefenen dus ik zie dt verschil niet. en ja hij beweegt echt want toen ik mijn sniper pakte en hem door zn kop knalde. ging die dood ik heb trouwens weer iets ontdekt in die omgeving komen s'nachts ook normale vrouwen. ik sta gewoon een tijdje bij wat zwervers en gooi wat geld. maar die vrouwen komen op eens bij mij staan en willen ook zonder dat ze zwervers zijn probeer het zelf maar grtz chris Volgens mij kon je gewoon geld gooien omdat die zwervers er nog bij stonden hoor maar we raken offtopic want we hadden het over de Incredable guy on the huge mountain! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jarno91 Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2009 Nog een screen maar dan dat ik er bij sta Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2009 Nog een screen maar dan dat ik er bij sta Opzicht een droge plek om te gaan trainen is gewoon een geintje van rockstargames zoals zoveel dingen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wearenotreal Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2009 It's Karate Kid! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
san andreas freak Geplaatst: 30 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2009 Nog een screen maar dan dat ik er bij sta hoe ben je daar gekomen ? met de heli vlucht die al en lopend kom je er niet trouwens srry voor de grote afbeelding deed gewoon reply en vergat het plaatje. grtz chris Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
megamaggot Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2009 Gooi hem eraf Jarno! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.