Jarno91 Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Geplaatst: 30 mei 2009 Nog een screen maar dan dat ik er bij sta hoe ben je daar gekomen ? met de heli vlucht die al en lopend kom je er niet trouwens srry voor de grote afbeelding deed gewoon reply en vergat het plaatje. grtz chris Via een mod Heb een half pipe erboven gemaakt en daar kan ik dan landen en eraf springen Gooi hem eraf Jarno! Deed ik ^^ Reageren
Gta Bram Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Geplaatst: 30 mei 2009 Dat is volgens mij een spawnfoutje. Ik denk dat die gast gewoon op het strand had moeten staan ofzo. Reageren
wearenotreal Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Geplaatst: 30 mei 2009 (bewerkt) Dat is volgens mij een spawnfoutje. Ik denk dat die gast gewoon op het strand had moeten staan ofzo. Neen. Zoals ik al zei: het is Karate Kid! Hij staat daar op die rots een beetje mythisch te wezen, te bezinnen en te oefenen voor zijn belangrijk gevecht... ^^ Bewerkt: 30 mei 2009 door wearenotreal Reageren
Stopbord Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Geplaatst: 30 mei 2009 Ja met hele knal je HEM/HAAR eraf, bij mij was het een girl. Reageren
Jarno91 Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Geplaatst: 30 mei 2009 Ja met hele knal je HEM/HAAR eraf, bij mij was het een girl. Dat is iedere keer verschillend Reageren
Stopbord Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Geplaatst: 30 mei 2009 Ja met hele knal je HEM/HAAR eraf, bij mij was het een girl. Dat is iedere keer verschillend Ped changher: mn vriend heeft er een bolle van gemaakt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.