MichelS. Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Geplaatst: 30 mei 2009 Hallo! Ik kon geen topic vinden hierover, Als ik in VCLimitAdjuster de settings wil veranderen en wil saven krijg ik deze melding: Cannot open file: C\Program Files\Rockstar games\Grand theft auto vice city\gta-vc.exe Wie weet wat dit voor fout is? Reageren
Beagle Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Geplaatst: 30 mei 2009 Weet je zeker dat je GTA VC niet op de achtergrond hebt draaien? Reageren
MichelS. Geplaatst: 30 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 mei 2009 Dat dacht ik in het begin ook al, maar pc opnieuw opstarten help ook niet! Reageren
Beagle Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Geplaatst: 30 mei 2009 Weet je ook zeker dat het pad: C\Program Files\Rockstar games\Grand theft auto vice city\gta-vc.exe Bestaat? En dat het gta-vc.exe is, en niet bijvoorbeeld gta_vc.exe (ik heb geen Vice City dus ik kan het niet zeker weten wat het dan precies is)? Reageren
K.O. Geplaatst: 3 juni 2009 Rapport Geplaatst: 3 juni 2009 Probeer gta-vc.exe eens van 'alleen-lezen' af te halen. En eh, ik neem aan dat er eigenlijk C:\ staat, met een dubbele punt? En je hebt GTA VC wel gewoon op de default locatie geïnstalleerd? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.