Jump to content

Windows Movie Maker probleem


Forumrunner

Recommended Posts

Ik heb een probleem met Windows Movie Maker (WMM). Als ik Video-Effecten, Titel of verantwoordingen of Overgangen wil maken, kan dat niet. Als ik overgangen en effecten toe wil voegen, is het mapje gewoon leeg. En als ik een Titel of Verantwoording toe wil voegen, klik ik op ''Gereed, toevoegen aan film.'' Maar dan gebeurt er niks. Weet iemand wat er aan de hand is?

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is wel heel raar, hier heb ik nog nooit last van gehad, want ik heb al heel wat dingen gemaakt.

Heb je ooit al eens wat met WMM gemaakt, anders is het programma misschien niet goed geïnstalleerd?

Stanboy96 :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is wel heel raar, hier heb ik nog nooit last van gehad, want ik heb al heel wat dingen gemaakt.

Heb je ooit al eens wat met WMM gemaakt, anders is het programma misschien niet goed geïnstalleerd?

Stanboy96 :cya:

Ik heb al heel vaak WMM gebruikt. Dus verkeerd installeren kan het niet aan liggen.

Link to comment
Delen op andere websites

Niemand die dit weet? Kan iemand anders een download link geven als die bestaat? Want dan installeer ik hem opnieuw.

Ik hoor veel klachten over WMM. Veel mensen hebben last van bugs en/of kunnen het programma amper gebruiken doordat het freezed. Ik heb een tijd last gehad van bugs, en kon geen filmpjes maken. Het was enorm lastig, maar nu heb ik geen problemen meer met WMM en heb nog steeds dezelfde computer en niets verranderd...

Probeer naar oplossingen te zoeken via google of misschien via youtube. Daar worden ook wel eens problemen verholpen door mensen die dezelfde problemen hebben gehad.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...