onald1 Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Geplaatst: 30 mei 2009 1.Weet iemand hoe je het alarm aan/uit zet bij een ambulance/politiewagen?? 2.Weten jullie ook misschien hoeveel missies er ongeveer zijn?? Alvast Bedankt Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Geplaatst: 30 mei 2009 Antwoord op vraag 1 Je doet dat met de toeter toets en die moet je dan 1x snel indrukken en niet inhouden op de ps3 doe je het met de L3 toets op de Xbox360 en de Pc weet ik het niet Antwoord op vraag 2 kijk hier en ga maar tellen Reageren
Jarno91 Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Geplaatst: 30 mei 2009 1.Weet iemand hoe je het alarm aan/uit zet bij een ambulance/politiewagen??2.Weten jullie ook misschien hoeveel missies er ongeveer zijn?? Alvast Bedankt 1. Met dezelfde knop als de toeter maar voor de sirene moet je hem heel snel en kort indrukken 2. Kijk maar eens op wikigta.nl daar staan alle missies Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Geplaatst: 30 mei 2009 (bewerkt) 1.Weet iemand hoe je het alarm aan/uit zet bij een ambulance/politiewagen??2.Weten jullie ook misschien hoeveel missies er ongeveer zijn?? Alvast Bedankt 1. Met dezelfde knop als de toeter maar voor de sirene moet je hem heel snel en kort indrukken 2. Kijk maar eens op wikigta.nl daar staan alle missies ik was je voor >>> Door Hanneswasco: Heel interessant hoor. Laat dit in het vervolg achterwege aub.<<< ok Bewerkt: 31 mei 2009 door Hanneswasco Reageren
onald1 Geplaatst: 30 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 mei 2009 Vraag1. allemaal bedankt vraag2.102 missies Reageren
Stopbord Geplaatst: 31 mei 2009 Rapport Geplaatst: 31 mei 2009 1.Weet iemand hoe je het alarm aan/uit zet bij een ambulance/politiewagen??2.Weten jullie ook misschien hoeveel missies er ongeveer zijn?? Alvast Bedankt 1. Met dezelfde knop als de toeter maar voor de sirene moet je hem heel snel en kort indrukken 2. Kijk maar eens op wikigta.nl daar staan alle missies ik was je voor <font color="Red">>>> Door Hanneswasco: Heel interessant hoor. Laat dit in het vervolg achterwege aub.<<<</font> ok Mod tag niet gelukt?? en hoe bedoel je alarm aanzetten? alsje uitstapt snel indrukken? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.