.NightFlower Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Geplaatst: 30 mei 2009 Weer eens iets anders geprobeerd :O v1 v2 Lekker simpel dus Ik twijfel zelf of het niet té druk is en of ik de vector bloemetjes roze moet laten of juist in verschillende kleuren. Naja iig wat vinden jullie ervan? Reageren
The Hulk Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Geplaatst: 30 mei 2009 Het ziet er erg leuk en zomers uit. Die bloemetjes en kleurtjes passen goed bij je naam en je ziet dat simpel ook erg mooi kan zijn. Ook vind ik het lettertype van je naam erg goed bij de rest van de signature passen. Maar om de een of andere reden vind ik het toch niet zo'n speciale en mooie signature... 7.0/10 Reageren
Ferre Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Geplaatst: 30 mei 2009 Geinspireerd door celsojunior . Maar helaas is het een signature geworden, want dat past niet mooi bij dit ontwerp. Het lettertype zou beter een standaard lettertype kunnen zijn. Reageren
.NightFlower Geplaatst: 30 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 mei 2009 (bewerkt) Het ziet er erg leuk en zomers uit. Die bloemetjes en kleurtjes passen goed bij je naam en je ziet dat simpel ook erg mooi kan zijn. Ook vind ik het lettertype van je naam erg goed bij de rest van de signature passen. Maar om de een of andere reden vind ik het toch niet zo'n speciale en mooie signature...7.0/10 Bedankt voor je reactie Kun je misschien uitleggen waarom je het toch niet zo mooi vind? Misschien de vakjes of de bloemetjes te groot of te klein? Geinspireerd door celsojunior . Maar helaas is het een signature geworden, want dat past niet mooi bij dit ontwerp. Het lettertype zou beter een standaard lettertype kunnen zijn. Je bedoeld dat vakjes effect? Misschien had ik het inderdaad beter één geheel kunnen maken, als je dat bedoeld Ik zal nog is kijken of ik nog een andere kan maken... Toch maar nieuwe gemaakt :O Bewerkt: 30 mei 2009 door .NightFlower Reageren
Royboow Geplaatst: 31 mei 2009 Rapport Geplaatst: 31 mei 2009 Ik vind ze leuk, Ik vind ze vrolijk Dus het is zomers Die vakjes, had je mss een dunnere border kunnen geven, en het tekstvakje ook een bordertje Verder zijn ze erg goed gelukt 8/10 Reageren
Stopbord Geplaatst: 31 mei 2009 Rapport Geplaatst: 31 mei 2009 Mooi gedaan , leuke sfeer 8,5/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.