Jump to content

Vector Signature

Recommended Posts

Geplaatst:

Weer eens iets anders geprobeerd :O

v1

vectorsgianturev1.png

v2

vectorsgianturev2.png

Lekker simpel dus :puh: Ik twijfel zelf of het niet té druk is en of ik de vector bloemetjes roze moet laten of juist in verschillende kleuren. Naja iig wat vinden jullie ervan?

Geplaatst:

Het ziet er erg leuk en zomers uit. Die bloemetjes en kleurtjes passen goed bij je naam en je ziet dat simpel ook erg mooi kan zijn. Ook vind ik het lettertype van je naam erg goed bij de rest van de signature passen. Maar om de een of andere reden vind ik het toch niet zo'n speciale en mooie signature...

7.0/10

Geplaatst:

Geinspireerd door celsojunior ;). Maar helaas is het een signature geworden, want dat past niet mooi bij dit ontwerp. Het lettertype zou beter een standaard lettertype kunnen zijn.

Geplaatst: (bewerkt)
Het ziet er erg leuk en zomers uit. Die bloemetjes en kleurtjes passen goed bij je naam en je ziet dat simpel ook erg mooi kan zijn. Ook vind ik het lettertype van je naam erg goed bij de rest van de signature passen. Maar om de een of andere reden vind ik het toch niet zo'n speciale en mooie signature...

7.0/10

Bedankt voor je reactie :) Kun je misschien uitleggen waarom je het toch niet zo mooi vind? Misschien de vakjes of de bloemetjes te groot of te klein?

Geinspireerd door celsojunior ;). Maar helaas is het een signature geworden, want dat past niet mooi bij dit ontwerp. Het lettertype zou beter een standaard lettertype kunnen zijn.

Je bedoeld dat vakjes effect? Misschien had ik het inderdaad beter één geheel kunnen maken, als je dat bedoeld :) Ik zal nog is kijken of ik nog een andere kan maken...

Toch maar nieuwe gemaakt :O

vectorsignature3.png

Bewerkt: door .NightFlower
Geplaatst:

Ik vind ze leuk,

Ik vind ze vrolijk

Dus het is zomers

Die vakjes, had je mss een dunnere border kunnen geven, en het tekstvakje ook een bordertje

Verder zijn ze erg goed gelukt

8/10 :dans:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...