AriAron Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Geplaatst: 30 mei 2009 (bewerkt) Ik heb een aantal weken geleden hier al een topic neergezet dat als ik games for windows - live startte, dat ie dan zei dat ik er een update beschikbaar was en als ik die niet dowloadde dat ik dan niet aangemeld werd (en dus ook niet online kan), toen hebben jullie mij geholpen met een site te geven waar ik handmatig die updat kon installeren (volgens mij was het iets van patch 3 ofzo). Toen heb ik wat online gespeeld en ben met de solo-play begonnen. Nu, een paar weken later, heb ik GTA IV voor 98,33% uitgespeeld en ik zou graag online willen. Maar als ik nu wil inloggen dan krijg ik weer het nieuwe schermpje dat er een update beschikbaar is en weer installeert ie em niet, dus nu kan ik weer niet online. Ik heb geprobeert die patch 3 weer te installeren, maar dat maakte ook geen verschil, enig idee wat ik moet doen? alvast bedankt Bewerkt: 30 mei 2009 door AriAron Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Geplaatst: 30 mei 2009 Dan zal dat waarschijnlijk de Games for Windows LIVE patch zijn. Download deze hier. Reageren
AriAron Geplaatst: 30 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 mei 2009 Bedankt, dit is wss dan een andere patch, iedergeval hij doet het weer(A) nogmaals bedankt en topic kan gesloten worden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.