Jump to content

statue of happiness


Jaapster_IV

Recommended Posts

Mijn vraag is eerder

Hoe kom je er levend vanaf

Wat is er erg aan doodgaan in gta ? Je gaat er heus niet dood aan.

niet heel erg maar dan spawn je weer bij een ziekenhuis gaat er weer geld af etc

Na dat je het spel hebt uitgespeelt ben je blij als je al je geld op een of andere manier weet kwjt te raken. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe kom je het beste in het Statue of Happiness ????????

Je neemt een heli vliegt tot het 3de verdiep van dat standbeeld. Probeer daar op te geraken. En dan door een van deuren lopen.

heey ,

ik vind het echt mooi om realistisch te spelen ik zie auto's met knipper lichten kan ik dat ook?

en hoe fluit je om te taxi te laten stoppen op de computerspel?

alvast bedankt.

berj

@stanboy bedankt:)

Bewerkt: door berj
Link to comment
Delen op andere websites

Hoe kom je het beste in het Statue of Happiness ????????

Je neemt een heli vliegt tot het 3de verdiep van dat standbeeld. Probeer daar op te geraken. En dan door een van deuren lopen.

heey ,

ik vind het echt mooi om realistisch te spelen ik zie auto's met knipper lichten kan ik dat ook?

en hoe fluit je om te taxi te laten stoppen op de computerspel?

alvast bedankt.

berj

Nee, je knipperlicht gebruiken is niet mogelijk, een taxi roepen doe je met E op de pc, L1 op de PS3 en linker bumber op de Xbox360, dit is mogelijk vanaf de missie Bull in a China Shop [/font], over die missie HIER meer informatie. Dan zal de taxi waarschijnlijk stoppen, (behalve als je te vaak taxi's kapotmaakt, dan zullen ze doorrijden) En dan stap je in doormiddel van F op de PC, Driehoekje op de PS3 en Y op de Xbox360. Je moet de toets wel inhouden, anders stap je gewoon in

Stanboy96 :cya:

EDIT: welkom op dit forum.

Bewerkt: door stanboy96
Link to comment
Delen op andere websites

Hoe kom je het beste in het Statue of Happiness ????????

Je neemt een heli vliegt tot het 3de verdiep van dat standbeeld. Probeer daar op te geraken. En dan door een van deuren lopen.

die deuren zijn egt vaag gemaakt waarom hebben ze niet gewoon gemaakt dat als je er tegen aan loopt dat die open gaat zoals bij bijv je deuren in je huis

het is een easter egg, daarom zijn die deuren zo vaag BTW : ik heb het geprobeerd... echt weird man

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe kom je het beste in het Statue of Happiness ????????

Je neemt een heli vliegt tot het 3de verdiep van dat standbeeld. Probeer daar op te geraken. En dan door een van deuren lopen.

heey ,

ik vind het echt mooi om realistisch te spelen ik zie auto's met knipper lichten kan ik dat ook?

en hoe fluit je om te taxi te laten stoppen op de computerspel?

alvast bedankt.

berj

@stanboy bedankt:)

Off topic En hier zijn al veel topics over, gebruik de Zoekmachine!

En @jaapster je mag er wel wat bijzetten hoor!

>>> Door Hanneswasco: Dit is niet aan jou om te zeggen.<<<

Bewerkt: door Hanneswasco
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...