Jump to content

save game gta4


jannus

Recommended Posts

Hallo,

ik moest mijn pc opnieuw installeren, en nu kan ik mijn save game niet meer spelen.

Rockstar Games(gebruikers administrator appdata local) en de map Rockstar Games, die in mijn documenten stond : deze hele mappen heb ik opgeslagen op een andere schijf.

Ik heb alles nu terug gezet, en wil weer gaan gamen. Maar nu moet ik weer overnieuw beginnen (dit is al de 2e keer, ik was nu 68%, dus flink balen!).

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Ik draai onder Vista...

Groetjes, Jannus

Link to comment
Delen op andere websites

En je ebtn wel ingelogd met het windows live en scial club accoutn waarmee je ook op de andere pc was geregistreerd?

ik heb een ofline proffiel

moet ik dan ook in loggen bij social club

Link to comment
Delen op andere websites

ja ik geloof van wel.

Je zou eventueel xliveless kunnen downloaden, hiervoor hoef je neit ingelogd te zijn bij live en kun je dus alle savegames laden, deze savegamefolder is wel verplaatst naar mijn documenten\rockstar games\grand theft auto IV\savegames, hierin hoeven ze neit meer in ene folder, hier kun je dus de savegames die je uit appdata hebt gehaald gewoon kopieren.

Link to comment
Delen op andere websites

ja ik geloof van wel.

Je zou eventueel xliveless kunnen downloaden, hiervoor hoef je neit ingelogd te zijn bij live en kun je dus alle savegames laden, deze savegamefolder is wel verplaatst naar mijn documenten\rockstar games\grand theft auto IV\savegames, hierin hoeven ze neit meer in ene folder, hier kun je dus de savegames die je uit appdata hebt gehaald gewoon kopieren.

sorry dat ik nu pas reageer ben erg druk geweest vandaar :$

oke dan :tu: bedankt

maar waar kan ik xliveless dan vinden? :?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...