rakker126 Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Geplaatst: 30 mei 2009 Ik ben ook op zoek naar een digitale camera Mijn oog valt op deze: http://www.wehkamp.nl/Winkelen/KenmerkAdvi...jCjKbTbfzzkCjCv Doen of niet oen? Reageren
Galiorix Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Geplaatst: 30 mei 2009 Als je gewoon voor de lol foto's wil maken, is het een prima toestel ja. Reageren
rakker126 Geplaatst: 30 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 mei 2009 Niet professioneel nee, gewoon voor de vakantie wat leuke kiekjes schieten Reageren
GwnHugo Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Geplaatst: 30 mei 2009 Dan is dat inderdaad wel een goede. Hoewel ik wel een voorkeur voor canon heb. Reageren
rakker126 Geplaatst: 30 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 mei 2009 Noem eens een voorbeeld Reageren
keessie Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Geplaatst: 30 mei 2009 het ligt volledig op je budget maar ik denk dat dit wel een mooie van canon is http://www.bol.com/nl/p/elektronica/canon-...uct_description je kan altijd op kieskeurig kijken of hij ergens goedkoper is op zich maakt het voor vakantie niet zo veel uit wat je kiest als je eentje van 7.1 megapixel kiest heb je ook haarscherpe foto's dus 10 heb je niet echt hard nodig als je een budget in je hoofd hebt word het wat makkelijker om het beste voor die prijs te krijgen grz Reageren
rakker126 Geplaatst: 30 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 mei 2009 (bewerkt) Goedkoop is altijd leuk, maar het maakt niet echt uit. Maakt het eigenlijk uit of je een SD kaartje of zo'n grotere gebruikt? Toevallig heb ik nog een 2 gig SD liggen Bewerkt: 30 mei 2009 door rakker126 Reageren
De Stofzuiger Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Geplaatst: 30 mei 2009 Er kunnen toch alleen SD kaarten in? En bij dit soort camera's maakt de snelheid van de kaarten niet uit. Reageren
GwnHugo Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Geplaatst: 30 mei 2009 De camera die keessie heeft gepost is een goede. Wij hebben hem thuis zelf ook en hij werkt prima. Als je een goede kaart koopt kan je er ook nog mooie filmpjes mee maken. Reageren
Thundercover Geplaatst: 31 mei 2009 Rapport Geplaatst: 31 mei 2009 Verplaatst naar Luxuries. Reageren
The Hulk Geplaatst: 4 juni 2009 Rapport Geplaatst: 4 juni 2009 Aangezien jij gewoon een Digitale Camera wil hebben voor de lol. Om vakantiefoto's mee te maken is dit inderdaad een perfect toestel. Maar ik raad je deze ook aan: Sony Cybershot: Deze heb ik zelf en hij bevalt me prima. Ook is hij niet erg duur aangezien je budget misschien laag zou zijn is dit een goede keus. Reageren
rakker126 Geplaatst: 4 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2009 Ik heb mijn camera Alleen een probleem... Mijn SanDisk Memory Stick Pro van twee gig past er niet op. Ik neem dus aan dat ik een andere moet kopen? Reageren
Galiorix Geplaatst: 4 juni 2009 Rapport Geplaatst: 4 juni 2009 Ik heb mijn camera Alleen een probleem... Mijn SanDisk Memory Stick Pro van twee gig past er niet op. Ik neem dus aan dat ik een andere moet kopen? Je moet inderdaad een nieuwe kopen, er zijn sowieso niet veel camera's (al dan niet geen) die deze memory kaarten slikken. Reageren
rakker126 Geplaatst: 4 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2009 Aha, wat voor soort heb ik dan precies nodig? Bedankt! Reageren
BaasB Geplaatst: 4 juni 2009 Rapport Geplaatst: 4 juni 2009 (bewerkt) Aha, wat voor soort heb ik dan precies nodig?Bedankt! Je hebt je camera al zeg je? Dan kan ik jou garanderen dat dat wel ergens op de camera en anders zeker in de handleiding staat aangegeven. Bewerkt: 4 juni 2009 door BaasB Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.