Jump to content

Geef de moeilijkheidsgraad een cijfer van 1/10..


SpyGuy

Recommended Posts

De moeilijkheidsgraad van de game, geef het een een cijfer tussen 1 en 10. 1 betekent hilarisch makkelijk, 10 betekent meer dan onmogelijk.

Ik geef het een 3.5. Het is zo'n beetje het enige spel dat ik makkelijk heb uitgespeeld heb zonder cheats (ook mede dankzij het feit dat die cheats nogal nutteloos zijn, maar toch, ik had ze niet nodig).

>>> Door Hanneswasco: Ik verzoek jullie hierbij om enkel een cijfer te plaatsen als je dit ook beargumenteerd! Dus niet enkel een cijfer plaatsen, maar ook waarom je dat cijfer geeft.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • SpyGuy

    2

  • FerryN

    1

  • Jarno91

    1

  • FGras

    1

Voor mij, 2 tot een 3, eerste keer ging ik meestal dood omdat ik te onvoorzichtig was(oa. rambo stijl) en nooit opletten wat ik moest doen(Een keer hing er iemand ergens aan, en dat zag ik niet rende ik zo naar beneden :7)

Tweede keer was het zeer gemakkelijk omdat ik wist hoe het toen in elkaar stak

Link to comment
Delen op andere websites

Ik geef de game ook een 3 waar het de moeilijkheidsgraad betreft. Het ligt gelijk aan de vorige GTA's, maar laten we niet vergeten dat dankzij het nieuwe coversysteem het halen van kills en vooral headshots erg simpel is. :Y

Inderdaad, als je a la rambo er doorheen wilt rushen, ga je nogal eens dood, maar als je de game speelt zoals hij bedoeld is met coversysteem en al, is de beleving ervan wel erg intens, en daar is het R* om te doen! :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik geef de game ook een 3 waar het de moeilijkheidsgraad betreft. Het ligt gelijk aan de vorige GTA's, maar laten we niet vergeten dat dankzij het nieuwe coversysteem het halen van kills en vooral headshots erg simpel is. :Y

Inderdaad, als je a la rambo er doorheen wilt rushen, ga je nogal eens dood, maar als je de game speelt zoals hij bedoeld is met coversysteem en al, is de beleving ervan wel erg intens, en daar is het R* om te doen! :7

Je zou eigenlijk de moeilijkheidsgraad aan moeten kunnen passen. Dan is iedereen tevreden :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een 6.

Het is mij nog nooit gelukt om een GTA uit te spelen. Ik ben er gewoon niet zo goed in. Ik koop GTA dan ook alleen vanwege het free roam. Als dat eruit zou gaan koop ik het spel ook niet meer. :N

Link to comment
Delen op andere websites

2, veels te makkelijk.

EDIT: Lees net de post hierboven :puh:

Ik vind het te makkelijk omdat de missies zo makkelijk zijn, je maakt snel een headshot en dat tegen de muren staan maakt het ook makkelijk.

Bewerkt: door Djmaddox
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...