Jump to content

Geef de moeilijkheidsgraad een cijfer van 1/10..


SpyGuy

Recommended Posts

Een 3, het was echt makkelijk, dit is de eerste gta die ik heb uitgespeeld, en zonder moeite ook nog, ene vriend heeft voor mij 2 missies gedaan en zelf heb ik er ongeveer 3 overneiuw moeten doen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • SpyGuy

    2

  • FerryN

    1

  • Jarno91

    1

  • FGras

    1

6.5/10. Waarom? De missies waren inderdaad vrij makkelijk als je het coversysteem gebruikte, de meeste missies krijgen van mij een 3/10, en ik ben erg slecht in schieten :7. Maar als ik even verder na denk, denk ik bijvoorbeeld ook aan de Flying Rats, car theft missies enzovoort. Zonder WikiGTA had ik misschien nu zo'n 10 duiven gevonden. Nu ik WikiGTA gebruik, en die map op die website ingame(zal geen naam noemen), kan ik er al veel meer vinden. Zelfs nu zie ik op die kaart nog duiven zitten waar ik al 20 keer langs ben gereden, zonder dat ik ze ooit heb gezien. Voorbeeldjes: op een afdakje van een of ander gebouw waar je met vrienden heen kan gaan, of eentje op een lichtje aan een gebouw, bij een politiebureau, op een hekje bij de metro, enzovoort.

Ook het halen van alle stunt jumps kost redelijk wat tijd. Auto's van die Stevies car theft halen is soms aardig moeilijk, aangezien de beschrijvingen niet heel duidelijk zijn(straatnamen enzo). Zonder de streetmap van IV die je krijgt, had ik misschien de helft maar gevonden. Zelfs als ik in de goede straat of goede wijk zat, heb ik soms nog lang gezocht voor ik de goede auto vond. Door dit soort dingen(die iedereen hier lijkt te vergeten, want de duiven vinden is toch redelijk moeilijk zonder WikiGTA), geef ik IV een 6.5/10

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

nou ik geef het spel een 4/10 voor moeilijk heid.in het begin vond ik het wel moeilijk want ik moest nog een beetje wennen maar daarna was het wel makkelijk om te spelen

met cheats is het echt een 1,5/10 dat is echt simpel want je kan als je bijna dood ben even je mobieltje pakken en leven cheaten. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het vooral over de storyline. Alle Flying Rats zonder enige hulp lijkt me een 10 waard. Tenzij je een ijzersterk geheugen hebt en elke locatie waar je een Flying Rat hebt afgeknald kan herinneren + goede ogen en oren waarmee je als je in de buurt van een Flying Rat bent je hem ook meteen opmerkt, dan is het een... 10 nog steeds. Ik moet er niet aan denken om heel Liberty City af te stuinen voor 200 Flying Rats, wetende dat ik vaak wel op de goede plek zit maar ik de Flying Rat niet opmerk en dan dus tot de conclusie kom dat er geen zit.

Link to comment
Delen op andere websites

als ik Gta IV moest beoordelen zou ik het een 7 geven,

mooie storyline er zaten wel een paar pittige missie's tussen,

ik heb de storyline zonder problemen zonder cheats uitgespeeld het was niet egt supermoeilijk maar sommige missies moest ik ook wel eens opnieuw doen

Multiplayer vind ik leuk gemaakt met de verschillende mode's vooral

Hangman's NOOSE

Deal Breaker

Bomb Tha Base II

vind ik erg leuk,

Free mode kan ik me ook altijd wel in vermaken

Zijmissies vond ik ook nog wel leuk vooral de politie missies en het drug deliverie,

Stevie's car theft vond ik iets minder leuk en De assasin was ook wel grappig

Collectables vond ik gewoon klote ik heb ze nu nogsteeds niet allemaal daarom zit ik ook op 95% van de 100%

ik moet nog

Flying Rats 2,5%

stunt jobs 2,5%

maar ik kom er wel!

Link to comment
Delen op andere websites

3/10. Gta san andreas had veel meer om te doen, zoals gangfights, superveel collectables...

In dit spel is er meer realistisch, zoals het autorijden, wat het spel dus ng makkelijkier maakt.

een relatie met een vriendin opbouwen gaat in dit spel ook veel sneller dan in gta sa.

Link to comment
Delen op andere websites

Die collectables vond ik juist zo vreselijk KUT omdat je die allemaal moest verzamelen :duh: . En die opties die jij opsomt, dat doet er hier niet toe, want dit gaat over de MOEILIJKHEIDSGRAAD. IK heb de 2e keer dat ik de 100% haalde alle missies op rij gedaan zonder enige Replay's te moeten doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een 3. Puur omdat de meeste missies te makkelijk waren, een stukje rijden kan iedereen toch?

Een paar missies waren dan ook wel erg moeilijk en hebben mij de nodige ergenissen opgeleverd((A)), maar dit waren er toch te weinig om te kunnen spreken van een game die mij moeite heeft gekost om uit te spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik geef het een 4, omdat het toch niet zo heel moeilijk is, maar ook weer niet het makkelijkste spel dat er is. Het word ook makelijker gemaakt door het coveren, maar ook weer moeilijker dat je echt wapens moet gaan kopen. In SA had je daar genoeg geld voor.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik geef het een 3,5 want de game is echt supersimpel vind ik. Behalve dan de laatste missie als je voor deal hebt gekozen, die is wel pittig, ik bedoel dan dat stukje dat je met je boot precies op tijd onder die heli moet komen. Echt zeer lastig. Maar de rest is erg makkelijk vind ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Een 3 , ik ging ook steeds Scarfce uithangen en proberen iedereen kapot te schieten door op een vuilniscontainer te staan en iedereen neer te knallen :Y Is wel leuker dan steeds dekking zoeken want dat duurt veels te lang voor mij.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...