Jump to content

Reclame voor je SA:MP Server


Jerryosswest

Recommended Posts

Eey, ik heb samen met iemand anders een site gemaakt, waar online servers op komen te staan. hiervoor wordt dan reclame gemaakt, zodat er meer mensen op jou server komen! als je dat dus wilt, zeg het dan hier! je hoeft alleen dit in te vullen:

Wat voor een server: SA:MP Server

Naam Server:

Website:

Overige informatie:

jou server informatie en website komt dus dan op de website te staan, naast de andere servers! zo krijg je zelf ook meer mensen.

website:

.....

veel succes!

Bewerkt: door Svenie
Link uit post verwijderd
Link to comment
Delen op andere websites

Dankje. ja met verschillende servers van bijvoorbeeld SA:MP. maar er staan ook Runescape servers op etc.

dus zo wordt er reclame gemaakt voor iedere server.

Link to comment
Delen op andere websites

Dankje. ja met verschillende servers van bijvoorbeeld SA:MP. maar er staan ook Runescape servers op etc.

dus zo wordt er reclame gemaakt voor iedere server.

Runescape servers zijn illegaal, zodra ze je er mee snappen gooien ze je hele server plat, word je voor de rechter gesleept, en krijg je een hele hoge boete :)

Bewerkt: door D-V-D-K
Link to comment
Delen op andere websites

Reclame maken op dit forum is tegen de regels. Jij maakt reclame voor je website, maar daarbij nog eens reclame voor meerdere servers. Als hetgeen wat D-V-D-K hier boven mij vertelt nog eens waar is, mag je blij zijn dat het enige wat ik nu doe, het sluiten van dit topic is. :slotje:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...